Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BelgenGek schreef:Normaal is de grootste (niet dragend) hoogst in rang,
zelfs boven mijn belg nog (de sul...)
Ja misschien is dat het wel.. Nieteens aan gedacht !
Zou ik ze uit elkaar moeten halen of..
Ben ook bang voor als ze gaat bevallen,
die grote heeft een trauma namelijk,
die mept in vreemde situaties direct!
dan haal ik zel wel een tijdje uit elkaar !
draaakje schreef:misschien eens op google rond snuffelen. bij kwpners kun je het wel gewoon opvragen bij het stamboek, dan moet je even een mailtje sturen. ze zullen niet direct de gegevens van de eigenaren geven maar misschien hebben ze wel informatie over de merrie's (of ze eventueel nog meer veulens hebben, hoge punten hebben behaald enzo)
Nicole288 schreef:Jenny: Toch wel? He gelukkig
MarijeR schreef:Keeva, volgens mij is het al een week of 2 uit en ik weet nu ook wat die vrachtwagen bij de wei deed, die kwam natuurlijk al die boeken ophalen om door het hele land (en België en Duitsland) te versturen.
Macy liet het de vorige keer ook pas uitlekken toen het al een bestseller was
BelgenGek schreef:@ MarijeR; wat een leuke merrie !
mag ik vragen waarom je voor deze combinatie hengst/merrie gekozen hebt ?
MarijeR schreef:Ik was een paar jaar terug al eens door een hengstenhouder van een NRPS hengst gebeld of ik een paar van mijn merries wilde laten dekken door zijn hengst, hij wilde heel graag veulens uit zo'n combinatie voor de sport.
Dat heb ik toen niet gedaan maar het idee stond mij wel aan.
Aangezien ik mijn cob hengst vorig jaar verkocht heb, moest ik dit jaar buiten de deur dekken met Macy en toen ben ik gaan kijken naar NRPS/volbloed hengsten en uiteindelijk kwam ik bij Basgier uit.
Ik ben erg benieuwd naar deze combinatie, verwacht veel mogelijkheden voor de sport.