Sjoert schreef:What's up inowa?
TabeR: vind je elke dag temperaturen echt nodig?
nee maar nu wel even om haar in de gaten te houden.
omdat ze koliek verschijnselen heeft..
en omdat ze gaat liggen en staan.. maak ik me niet heel erg zorgen maar vind ik toch dat ik wel een verantwoordelijkheid om te doen wat ik kan en als ze verhoging heeft.. en koliek zet door dan moet er wel een DA in de buurt zijn..
is er geen enkele merrie die ook al zo vroeg onrustig is?
vandaag heb ik niet getemperatuurd en ook niets van stal gehoord.. ben niet geweest dus neem aan dat het goed is..
MarijeR schreef:Spannend SA!
Nu hopen dat ze die laatste 48, uhm 47 uur nog even wachten en dan het vuurwerk als startschot zien

gefeliciteerd.. zag een cadeautje bij je naam staan
spannend SA ben erg benieuwd!
germie schreef:Monique4, als ik het financieel kan redden, dan blijft hij.
Vanmorgen was hij me ontkomen, ik deed de staldeur open, veulen glipt snel door de spleet. Moeder in paniek, dus hele deur maar los en toen kon ik buiten moeder weer pakken en ging het veulen weer mee. Snap nog niet hoe zo'n veulen zich door zo'n smal spleetje heeft kunnen persen, hij zag denk ik gewoon z'n kans om z'n eerste streek uit te proberen

haha het is nu al een boef dat wordt nog wat..
Donja
erg spannend ben benieuwd..
germie schreef:Maart is ook een mooie tijd Donja. Kunnen ze de hele zomer buiten lopen.
staan die van jullie van het zomer niet op stal ook niet als het regent e.d.?
of in het begin..
is dat zo dat merries plassen? ik heb nooit geweten, die van mij wil nergens anders dan in der stal plassen of in het weiland maar sinds ze op stal staat houd ze gewoon in volgends mij..