@ Thomas5: Wat een ramp hè, als je niet naar je paarden kan! Gelukkig is het gelukt, maar doe je wel voorzichtig? Gefeli met de mijlpaal!
@ Faniek: Wauw, Nikita heeft een mooie buik, zeg! Ze zien er goed uit.
@ Mazzel-meid: Jouw dames hebben zulke mooie ronde buikjes, in kan me niet voorstellen dat daar geen beeb inzit!
@ Scara: Spannend! Zouden we een baby-boom krijgen dit weekend?
@ Lusitana: Ook aan het afbouwen dus. Jammer, maar wel eerlijk tegenover de merrie. Lekker genieten van zwangerschapsverlof.
@ ingridge: Als ik het zo lees, duurt dat nog wel eventjes. Wel spannend!
@ frenia: Wat een glimpaardje heb jij! Ziet er erg bijna-mamma uit, superspannend, zeg!
@ minnie_muis: Jij hebt gewoon een fopmerrie. Wat een flauw dier, zeg. Haha.
@ Neonlight: Oeh, waar ga je heen? Lekker de zon in?
@ September: Gefeli met de mijlpaal! Heb je foto's?
@ inowa: Die groeit goed! Leuk om te zien!
@ Shayla: Ook al spannend! Wanneer is ze precies uitgerekend? Heb je foto's?
@ CubaLibre: Begint te komen! Wie weet..
@ Maseike: Vervelend dat Mon zo chag is! Werk je nog met haar of helemaal niet meer?
Zo, ik ben weer bij. 
Vandaag weer een leuke dag: Wild is 280 dagen drachtig! Ze is heel vrolijk, superbraaf en enorm gezellig. Het veulen is lekker druk en Wild vindt het allemaal best. Woensdag privéles gehad, gister een uur door Hillegom gewandeld. Zonder deken, dus lekker in haar blootje. Mijn knappe kleuter vindt niks eng en loopt heel relaxt met me mee, ik was supertrots! Ze was na die wandeling wel moe, dus daarna lekker met een schep merriebrokken op stal achtergelaten. Ik mag de hele dag veulie voelen en ik mag ook bij haar uier en kling komen. Ben helemaal blij met mijn makkelijke paardje!
Gister op dag 279 nog even foto's gemaakt. Stalgenoten zien nu pas dat ze drachtig is, wat voor mij een teken is dat ze nu hard groeit. Kijk en oordeel:
Helemaal:

Van voren:

(Tegen de zon in..)
Uiertje:

Uiertje:

Lief plaatje: