Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Odess

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 07:54

Vanochtend trof ik Odessa's uier zo aan:

Afbeelding

Even ter vergelijking, dit was ie vorige week.

Afbeelding

Ze groeit heel goed door dus! Nu is de uier weer iets meer 2 helften dan gisteravond. De spenen zijn nog leeg. Verder is de hele uier hard.

Nog 2 daagjes regumate...

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 07:55

Tjee Odess en Polly wat zijn jullie vroeg zeg Haha! ik ga zo naar mijn werk.

@Inge: nog geen Veulen

@Kila: en en en en en?

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 08:00

Citaat:
@ Elady: Fanja is de woensdag erna uitgerekend... Dat wordt een beetje samen in spanning zitten!!!
Leuk....dan ben ik niet de enige die jullie lastvalt met vragen en foto's }>

@ Odess: Ziet er al goed uit. Nog 11 daagjes...schiet al op. Veel succes

Nada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 08:02

inglio: dat gaat niet lang meer duren denk ik Haha! Knipoog

Met joy gaat het geod hoor, maar ik kon niets posten, want mocht 2 dagen niet op de computer(ze begrijpen ook niets Boos! )
dr uier is nog steeds het zelfde ong. maar mn zus vertelde niet echt wat want ik had gister geen tijd om te gaan.
Dus ik ga dr vanuit dat er nog niet veel aan de hand is.
Dr buikje word wel steeds dikker :p volgens mij kan veulie nu niet echt heel goed meer bewegen Tong uitsteken
maar ik moet nu naar school. ander kom ik te laat.... Bloos
vanmiddag uitgebreid verslag.....

en iedereen: succes !!!!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 08:11

En wie zitten er nu naar mooie veulentjes te staren en hebben geen tijd om dat op bokt te melden??? Afbeelding Haha!

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 08:24

En bubbels, nog steeds niks????

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 08:36

Goedemorgen nog niks geen veulens hier zie ik of nog geen tijd gehad het hier te melden Knipoog ben benieuwd.

Zie wel flinke uiers voorbij komen zijn nu wel een hoop merrie's zeg waar het eraan zit te komen (heten toch niet allemaal macy Clown )

Heb even een vraagje over die vulva zie ze hier telkens voorbij komen en dan hebben ze het over lang en onderkant een klein stukje open vanaf wanneer begint daar eigenlijk verandering in te komen ?

Jasmijn heeft haar suffe periode weer gehad voor nu (denk dat het ook aan de temperatuursverandering heeft gelegen) ze verliest met grote bossen haar haar en heeft weer veel meer looplust. Ze blijft per week groeien kortom een vrolijke dikke tante!!! (moet alleen geen ander paard naar haar kijken Haha! )

Nou kom op met die mooie net geboren veulenfoto's Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 08:39

We hadden toch afgesproken dat we een paasveulentje zouden krijgen dames Clown ....oke...na-paasveulentjes dan.

Ik ga me aankleden, leren en naar stal.

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 09:03

Goedemorgen dames, nog STEEDS niets???

Naja, binnen enkele daagjes zal dat ongetwijfeld een veulen-boom geven Haha!

Odess: die uier gaat de goede richting uit niwaar!!

Ben over Gomera redelijk gerustgesteld wat dat slijm aan haar vulva van enkele dagen geleden betreft. Enerzijds mijn DA als iemand van kraamkliniek stelde me gerust dat het niet perse om DE slijmprop hoeft te gaan... Ze geeft anders geen enkel ander teken van een naderende geboorte. OEF!!!

Eneuh,Kila, Pride? Al veulentjes?

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 09:03

Goeiemorgen Haha!

Pride? Kila? Haha!

Hier alleen een harde uier en madam die er last van heeft, maar zonder spenen.
Slappe banden, slappe lange vulva...... day 318 and counting Haha!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 09:12

NIKS NADA NOPES!!!!! Dan wordt het denk ik toch VANAVOND....
Ik moet nu eerst even langs de huisarts (kijken of ik suikerziekte heb, joy.....) En dan ga ik gelijk weer even langs Kila, en zal ik weer even up-date foto´s voor jullie schieten. (neee wendy, niet Kila zelf schieten Clown )
Bubbels?? Jij wel geluk gehad?

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 09:15

Boos! Huilen Verdrietig Weer geen veulies????? Gek word je er van. Elke dag weer een teleurstelling Verdrietig

Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Mijn PC kan ik morgen Boos! ophalen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

De grafische kaart zat los Gestoord Morgenavond, i hope so, kunnen jullie foto's verwachten van HM Famosa met uier in wording Haha!

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 09:34

Kila mag wel opschieten...anders ontploft ze nog Clown

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 09:35

Nou nou Kila dan moet het vanavond hoor Haha! (Natuurlijk niet vannacht dat houd je ook zo wakker Knipoog)

Odess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 09:57

Tis toch wat, pas op hoor, Odess haalt jullie allemaal in! Ze mag namelijk vanaf het weekend...

@ Phiabink, ben errug benieuwd naar de foto's van jouw merrie! Leuk vergelijkingsmateriaal.

@ Mausie, fijn dat je bent gerustgesteld! Die merries kunnen je zo laten schrikken, daar weet ik alles van Lachen

@ Merilyn, sommige mensen hebben erg vroeg college Slapen

Wat me trouwens de laatste 2 dagen opvalt is dat ze veel minder drinkt en nog minder kuil is gaan eten! Komt dit bekend voor dames?

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 10:02

@ Odess spannend Haha!

Misty drinkt juist veel meer en ontlast ook veel meer. Ze eet minder brokken en minder hooi Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 10:21

@Odess: jaaaa, dat is precies wat ik bedoel met dat wegtrekken van die "geul" in het midden en van achter uit. Mooie illustratie, deze twee foto's. Dat gaat de goede kant op!! Spannennnnd!

@IngLio: gapen is idd ook 1 van de "voortekenen". En het hoofd langs de voorbenen schuren. Wederom: zie boek van Theresa Jones!! Lee deed dat vorige keer heel erg de laatste twee dagen. Pepsi dus niet, maar die is volgens mij gewoon te onnozel om te beseffen dat er iets gaande is Haha!

@Mausie: gelukkig maar! Nu kun je weer "rustig" verder wachten Haha!

@Gitta: de vulva begint soms al weken vantevoren te veranderen van een soort "samengeknepen rimpelmondje" tot een "volle lippen tuitmond". De man van de lezing van de Bit kon dat heel mooi illustreren Haha! .

@PhiaBink: proficiat met je pc! Fotooooooo's!!

@ de nieuwe merries: welkom!!

@Polly: Nancy heeft het zwaar zeg Ach gut ... het wordt tijd voor d'r ...

@Wendy_Kila: morgen willen we hier een veulentje zien hoor Boos! Knipoog !!

Bubbels heeft zich nog niet gemeld vanochtend ... ?!

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 10:57

Hier de kegels en uier van Kila vanochtend. Zelfs een echte tinker fokker denkt dat ze vanavond komt, (Terwijl hij me normaal voor gek verklaarde dat ik het nu al verwachte). Dus ik vind dat Kila gewoon vanavond moet bevallen!!!
Hier de foto´s:
Afbeelding

Afbeelding
Op haar zwarte speen zit op deze foto geen kegel, dit komt omdat hij er net van af was gevallen. Dat ik haar uit haar stal haalde zat hij er wel! Ongeveer net zo groot als die op de witte speen.

Helpen jullie me duimen dat het vanavond komt?

Ilsuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:00

Spannend Wendy!! Ga zeker voor je duimen.... Knipoog

Zet hem op Kila! Cool

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:15

Wendy_Kila: spannend!

PhiaBink: ellende die computers, zeker als ze het niet doen.... hopelijk snel weer foto's van de vorderingen van HM Famosa.

Odess: ook spannend! Help je Rigaud wel even herinneren dat ze 3 dagen na Odessa is? Haha!

Mausie: dat is toch wel weer een geruststelling, kun je in alle rust verder wachten Tong uitsteken

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:24

@Merilyn: nee nog steeds geen veulen van Lio...

@TJTLover: ik hoop dat het niet lang meer duurt, maar liever niet op donderdagavond hahaha hoezo planning.... 2 dagen geen pc, pff dan had je veel bij te lezen in dit topic. Fijn dat je er toch weer bent! Hoe maak Joy het vandaag?

@Mausie: fijn dat je weer gerustgesteld bent wat betreft dat slijm. Ik schrok er ook best van eerlijk gezegd...

@Wendy_Kila: succes bij de huisarts! Ik duim voor je dat mini-Kila vannacht komt. Wat is ze toch mooi aan het kegelen!!!

@PhiaBink: Heel mooi dat je je pc weer hebt straks. Ben ondertussen erg benieuwd geworden naar je foto's!

@Mac: Lio kan dus enorm gapen, maar dat hoofd-voorbeen-schuren heb nog niet in overdreven vorm bij haar gezien. Tijdens het poetsen doet ze dat niet. Wat me WEL opviel, was dat ze voor het eerst haar achterbeen bij het poetsen uitstrekte. Ik wilde met haar stappen na het poetsen (dikke benen) en ze moest eerst even haar achterbeen uittrekken naar achter. Apart gezicht joh! Dat was 2x binnen zeker een half uur....

@Gitta: Lio kon gister heel duidelijk een slappe vulva tonen. Zal eens kijken of ik straks nog zo'n foto kan maken. Had gister geen camera mee (dom!)

@Iemand vergeten? Succes iig!!!

Ik ga zo weer naar Lio. Eens zien hoe ze er bij staat. Ben vrij vandaag!
Moet vandaag ook weer haar straal behandelen van haar rechter voorbeen, dus dat zal wel even stress opleveren. Het zonnetje mag hier wel eens gaan schijnen!
Als ik thuis kom: foto's!!!

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:27

@ Kila OK dan! Komop meid!

Dank voor de fijne reacties. Ik kan inderdaad "rustig" verder genieten van een veulentje op komst!
Heb trouwens deze nacht gedroomd dat ze bevallen was van een TWEELING! Naja, de meeste dromen zijn bedrog oef

Wendy_Komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:29

IngLio: Bij de huisarts ging het goed. Heb geen suikerziekte, dus de stekende voeten komt waarschijnlijk uit mijn rug.
Ik hoop ook zo dat ik vanavond er een veulentje bij heb. Keek net naar je onderschrift, Lio is dan 22 april voor het laatst gedekt vorig jaar of niet? Kila namelijk 23 april, en ze lopen dus op 1 dag na gelijk Haha!
Jij vanavond dan ook een veulentje!!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:31

@ Ja Kila kom op Haha!

@ Mausie heb ik iets gemist... wat was er? Of ik ben het vergeten met de vele merries sorry Bloos

IngLio

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 11:35

@Wendy_Kila: Gelukkig geen suikerziekte! Opluchting?
Ja klopt, Lio is 22 april 2004 voor het laatst geinsemineerd. Voor het eerst op 20 april. Vanavond veulentje komt in mijn planning prima uit. Haha! Lio lees je mee?
Krijg namelijk vrijdag om 10:00 lui van school op mijn afstudeerstage (werk) en dat is in Utrecht. Beetje ver van Everdingen met het OV (zeker 1,5 uur).

Mausie schreef:
Naja, de meeste dromen zijn bedrog oef

Ik droom telkens van een merrietje, terwijl toen ik Lio 5 maanden geleden kocht had ik een heel sterk gevoel voor een hengstje. Dat zou t toch een hengstje moeten worden.

Vraag aan iedereen die hier ervaring mee heeft:
Lio draagt dus omlaag en niet zozeer in de breedte. Kan dat iets te maken hebben met het geslacht van het veulentje???