Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Oh Jacky, wat een geruststelling toch uiteindelijk. Het komt er wel uit!
Dddara, persoonlijk denk ik dat je teveel van hem verwacht hebt en zelf ook zijn grens bent overgegaan waardoor die nu in de verdediging schiet om je al uit de buurt te houden. Hou het voorlopig bij de dingen die hij wel leuk vindt en doe inderdaad veel met de moeder. Laat hem zelf nieuwsgierig worden en contact zoeken. En wanneer hij contact zoekt kn je dat aannemen.
Brigitte_D schreef:Cp ik denk dat ze zichzelf aan het opschonen is, alleen maar goed.
Nog merries die het mega spannend maken voor vannacht?
karelien schreef:[ [url=m/w14eyV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nXuecq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BA09Dc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier nog even het kleurtje bij daglicht. Heeft wel een iets lichter staartje. Volgens de oude eigenaar was ze niet drachtig.( heb haar gekocht via een tussenpersoon) toen we zeiden dat ze drachtig gescand was, had er ineens wel een hengst bij gelopen. Toen zei hij Amazing ( zie foto) maar een andere merrie van hem is gedekt door het schimmeltje op de foto en dat veulen lijkt erg op deze van ons.Dus gok dat de schimmel de vader is
tamaramt schreef:@renske: fijn dat de temperatuur goed was..misschien heeft ze willen schuren en zich zo per ongeluk open gesneden?
Manda schreef:karelien schreef:[ [url=m/w14eyV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nXuecq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BA09Dc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier nog even het kleurtje bij daglicht. Heeft wel een iets lichter staartje. Volgens de oude eigenaar was ze niet drachtig.( heb haar gekocht via een tussenpersoon) toen we zeiden dat ze drachtig gescand was, had er ineens wel een hengst bij gelopen. Toen zei hij Amazing ( zie foto) maar een andere merrie van hem is gedekt door het schimmeltje op de foto en dat veulen lijkt erg op deze van ons.Dus gok dat de schimmel de vader is
Ik denk echt dat ik weet wie de vader is hihi, ben helemaal enthousiast dat ik een stille meelezer ben en echt per toeval een lichtje ging branden. Ik vermoed dat deze merrie vorig jaar een weekje bij mij is geweest om gedekt te worden, geboortedatum komt overeen met dat de merrie hier stond en heb nog een vage foto van de merrie bij mij en lijkt ze echt op op, daarbij lijkt het veulen ook op mijn palomino dekhengst. Is gewoon een dekbon voor ingeleverd bij het stamboek en ze was drachtig gescand, beetje raar alleen dat ze doorverkocht wordt zonder die info ALS het zo is he, mijn pb is nog niet gelezen.
Maar als het klopt is dit de papa:
[ [url=m/tR5uNg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/2VRHJv.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/s6EK3j.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wacht nieuwsgierig af wat de naam is van de merrie. Misschien heb ik het wel helemaal mis![]()