Ik hoop inderdaad dat de merrie nog heel is .. wat een toestand .. na goed het is eruit en wakker nou hopen dat die merrie bijtrekt.
veulen is al net zo actief als mams normaal ismerrie moet idd even bijkomen, maar ze gaat al weer staan
laten ze dat veulen bij d ekop van de merrie neerleggen, die heeft nog geen idee dat er een veulen is, denk dat ze dood gaat.
Wat blijft het aandoenlijk om zo'n veulentje te zien stuntelen met pogingen tot opstaan.. Zo, merrie overeind. Hopelijk heeft ze snel aandacht voor d'r veulentje en is ze ook ok.
Betreft trouwens Shai Jewell van Acorn Arabians, mare stare messageboard:http://latigo.marestare.com/forum/index ... =24205.630OH GELUKKIG MERRIE OP DE BEEN!
fokfanaat schreef:laten ze dat veulen bij d ekop van de merrie neerleggen, die heeft nog geen idee dat er een veulen is, denk dat ze dood gaat.Dat dacht ik ook al! Laat haar nu ook gewoon even los... Ook goed voor de stimulatie van het veulen.. Knappe merrie, zo ook op de foto.Nu even de merrie alleen laten in de box met veulen
Ah das echt zo rot.Ik baal er echt heel erg hard van. Echt. Ik heb echt de neiging om gewoon de pc uit te zetten.