Hiboune: vorig jaar is Soline lady op 361 dagen bevallen! (16 mei of nog net 15 mei)
Eilinora
Geplaatst: 08-05-10 15:59
amandake,wat een plaatje zeg!! kyrkelover, gefeliciteerd!!
pfff wat een dag zeg....ben moe en vriendlief ook dus is nog maar de vraag of we vanavond genoeg energie hebben om naar limburg te rijden vanauit den haag.
anders vertrekken we pas morgenochtend vroeg
overigens wel grappig... zat gisterochtend de dekbonnen te bekijken en zag dat pepper vandaag 8 mei uitgeteld was.
nu is het zo dat pepper vorig jaar op 5 april was uitgeteld en op 4 april een merrieveulen had gekregen dit jaar,nu dus 8 mei uitgeteld en 7 mei bevallen van een merrieveulen
hmmm,nog even afwachten en dan heb ik zomaar een patroon denk ik
Veulen doet het heel erg goed is vanmiddag 5 uurtjes naar buiten geweest lekker veel rennen eten en slapen.
Merrie is vanmorgen gespoeld en nageboorte eraf gehaald. Morgen wordt ze weer gespoeld en dat moet het goed zijn. Ze staat nu aan de antibiotica en pijnstillers ivm met de scheur hieraan zal ze over 3 maand geopereerd worden.
Ze is gelukkig veel beter te pas als vanmorgen we gaan nu lekker genieten van ons kleine manneke.
Vanavond volgend foto`s van zijn eerste weide avontuur
ze komt er echt mooi onderuit heidie! enne volgens mij wordt zij echt huge wel echt lieve foto's
stunning
Geplaatst: 08-05-10 19:10
Gefeliciteerd Kyrkelover!
Wat grappig die drie vlekjes! Toepasselijke naam, Amandake .
Magic_Ice
Geplaatst: 08-05-10 19:17
LadyAngel schreef:
Kyrkelover gefeliciteerd!!!! Magic_Ice.. Ze is dik maar niet extreem dik hier een foto op dag 354..
Mm ja, ze is zo te zien wel drachtig, en je kan je ook niet vergist hebben in de dekdatum? Nou wie weet komt er straks zo'n geweldig mooi veulen uit, moesten even de laatste afwerkingen aan gedaan worden!
Inowa gefeliciteerd met je merrieveulen!! Janine1989 gefeliciteerd met je hengstje!! Amandake gefeliciteerd met je hengstje!! Kyrkelover gefeliciteerd met je hengstje!!
Magic_Ice.. Ze is indd zeker weten drachtig aangezien het tot een week geleden nog flink tekeer ging. Ze was ook met de eerste insiminatie drachtig en was daar zelf bij dus de datum is heel zeker. Waar ze op wacht echt geen idee, zijn vast de afwerkingen wat jij zegt.. Maar goed met hoeveel dagen haal je er nou bijv een dierenarts bij?
sjonge wat zijn er weer er stel knapperds geboren! gefeliciteerd!
Ik heb helaas een onzachte aanvaring met ukkies achterhoeven gemaakt dus ben niet zo heel veel aan het meekletsen... Arthur is inmiddels alweer 5dgn en heeft vandaag kennis gemaakt met oma folie. Meneertje zit boordevol energie stuiterd de wei en de stal rond en vind dat mama te weinig melk geeft geloof ik......
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 08-05-10 20:32
Geweldig, die laatste foto van koekje en Danique. Echte liefde.
Neon begint zich ook steeds meer klaar te maken. Maar ja, dat dacht ik vorig jaar ook, toen liet ze me mooi in de steek en ik maar wachten en verkleumen in de stal. Dus ik zeg maar niets, die muts houdt me toch weer voor de gek.
Amandake, Janine en Kyrkelover GEFELICITEERD!!!! Mooie veulens!!!
Maseike, wat een leuke foto's van de "kleintjes" Wat verhaart Cookie al!!
Jessy80
Geplaatst: 08-05-10 20:48
Wat een prachtige veulen foto's heb ik weer gezien.
Mounya is een week oud en wordt al wat bijdehanter, tegen je aan gaan staan en leunen/duwen, weet niet zo goed wat ze hier mee wil. Maar denk gewoon aandacht. Heeft ook een beetje last van dr tandjes volgens mij, ze wil overal op kauwen, vooral mijn haar en koortjes van mn jas vind ze lekker. Maar ze is zooooo lief .