Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Aan haar uier zitten doe ik momenteel dan ook maar niet, lijkt me niet verstandig nu
Nu is Hala over het algemeen op stal een wat zure merrie, dus ik had dit wel een beetje verwacht.
. Volgende week maar proberen. Ik blijf er sowieso wel aanzitten regelmatig, want ik heb ook gezien dat een merrie haar veulen niet liet zogen omdat ze niet gewend was dat er aan haar spenen werd geprutst. Dus heeft Bridie gewoon pech gehad..... Iorrr schreef:Ik weet dat je paarden op z'n laatst 3 maanden voor het bevallen in de stal moet hebben waar ze gaan veulenen. Maar geldt dit ook als ze op de zelfde stal blijven met dezelfde vriendjes, alleen een ander hok?
xDonja schreef:Welkom melkbus, ik woon ook in Drenthe, Beilen!
Ik doe nu ook al mijn boodschappen in Beilen, ligt op de route.Joto schreef:Melkbus gezellig dat je hier ook zit! Wist niet dat jullie Usie drachtig hadden.
Mocht je vragen o.i.d. mag je me altijd berichtje sturen zit vlakbij tenslotte haha
nog wel gekeken en getwijfeld bij de jonge hengsten, maar blijf nou eenmaal een Willem fan, heb hem zelf ook mogen rijden als 3 jarige dus ja dit is mijn droom.