vos en er zitten ook nog ergens wat schimmels achter in haar pedigree (Kassette)
dus kiek'n wat weurd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
yfande schreef:Ook het liefst een merrie.....en de kleur ? geen idee, moeder van de merrie was
vos en er zitten ook nog ergens wat schimmels achter in haar pedigree (Kassette)
dus kiek'n wat weurd
littleroosie schreef:Weet ook iemand tot hoever bereik t halster alarm heeft?
KootMiraDrum schreef:yfande schreef:Ook het liefst een merrie.....en de kleur ? geen idee, moeder van de merrie was
dus kiek'n wat weurd
Je heb alleen kans op een schimmel als een van de ouders dat ook is
draaakje schreef:voor syl heb ik net de dierenarts gebeld.. gister at ze haar kuil niet goed, maakte er bolletjes van. hierna nam ze kleinere plukjes en dan gaat het wel. gisteravond ging het weer beter maar vanochtend maakte ze er weer eerst bolletjes van. en dan word ze boos joh, dat het niet lukt, gaat met bakken smijten, loopt boos weg... pfff.
3 maanden geleden is de dierenarts er nog geweest, heeft haar kiezen geveild, ik weet dat ze een iets scheve onderkaak heeft, (door een haak die er te lang heeft gezeten voor ze van mij was) echt niet leuk.
nu staat ze op stal en eet ze wel, maar vrij langzaam. brokjes gaan we gewoon goed, brood ook, een wortel is weer moeilijker, ze probeert het dan met haar voortanden. iets met haar kiezen zit dus fout. hopelijk kan het met veilen opgelost worden.