Lees dat sommige merries al bijna moeten bevallen en ik moet nog minstens 5 maanden geduld hebben zeg,wat lang
groetjes Debby
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cindybijl schreef:leuke foto keresa.
inowa lekker op tijd onder de wol en goed slapen
hoefsmid vandaag weer lekker geweest, en ik bekeek ravita even een tijdje, maar ze krijgt nu wel een dikke mamabuik hoor! leuk he.
wat ik nu weer had!
Ik was op http://www.allbreedpedigree.com aan het kijken naar de (voor)ouders van Ravita. Dus ik voer Ravita's naam in, staat er een foto bij haar naam! een privefoto van mij!!ik heb nooit een foto naar hun opgestuurd, of toestemming gegeven! hoe ze daar nu weer aankomen?ik zou wel een foto van haar op die site willen, maar niet deze! vreemd.... als iemand weet hoe ik die kan veranderen, kom maar op!
cindybijl schreef:.... als iemand weet hoe ik die kan veranderen, kom maar op!
)
. Ik hoop voor je dat de dames er in deze dagen gang achter gaan zetten en dat je weer rustig kan gaan slapen. Dat half om half waken is uiterst vermoeiend...

dat doen ze dan weer niet... Ik ben best een beetje gespannen hoor, ze kunnen dit, als het moet of als zij dat willen, nog een best poosje volhouden zo.... Het is nu 30 december, dus nog zo'n 48 uur te gaan. December had van mij dit jaar best een dagje korter mogen zijn!! Het is toch immers veel leuker (en makkelijker) als het direct hier geplaatst kan worden zodra er een veulen is. Maar wie weet, misschien zeg ik over 3 weken met dikke wallen onder mijn ogen, nog steeds aan het waken, wel iets als: "had ze wel op 1 jan. kunnen laten dekken" ofzo

Valt mee he
Myrdal schreef:Gefeliciteerd MarijeR! Tja, de 30 moet ik nog bereiken, al duurt dat ook niet zo lang meer...
Spannend SA. Alles is er dus klaar voor behalve de biest... Wie weet komt mijn voorspelling toch nog wel uit en doen ze het allebei in de nieuwjaarsnacht...

Mijne moet nog 'maar' een dikke 3 maanden, van mij mag de tijd snel gaan!