"wij blijven buiten de stal tot de merrie begint te persen"eh, jullie kunnen nu wel binnenkomen dus.. Juist, daar is iemand
hermi_96 schreef:Daar is die al!Het lijkt net of ze ernaar kijkt maar dat kan toch niet? Ze ruiken ook.
geloof dat ze nog wel licht kan zien enz. maar dat is het ook.. Verhaal kun je lezen... staat een linkje boven de cam!!
Tijdens het nalezen van de laatste pagina's kon ik kijken naar de geboorte van het veulen van Special...Wat erg van Coke, ik hoop dat het veulen het gaat redden.
Maiden merrie bij ons was zeker het eerste half uur niet geinteresseer in het veulen, of wel geinteresseerd, maar niet likken of zo, leek wel bang om het aan te raken. is helemaal goed gekomen, maar dit is wel fijner
haha, dat veulen denkt: mens je snapt er niks van, ik wil opstaan en dan moet je je benen toch over elkaar doen! op de vorige pagina staat de link
Eigenlijk wil ik op Song wachten maar ik zit te tollen van de slaap, bijna 4 uur hier nu. Hmmm... kijken hoelang ik het nog volhoud.