Volgens mij hebben ze beiden even weinig uier
,maar die van mij ook nog steeds niks hoor,zij is nu 298 dagen ver,dus toch dichtbij de jouwe hé
Wel een heus verschil bij de vorige dracht,toen ze al zoveel tevoren kegelde!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
,maar die van mij ook nog steeds niks hoor,zij is nu 298 dagen ver,dus toch dichtbij de jouwe hé

pretty schreef:Wel een heus verschil bij de vorige dracht,toen ze al zoveel tevoren kegelde!
maar ik heb wel het idee dat er een veulen in zit.. (buikje groeit goed
)
, hij laat nu zo los een hele goede sprong zien en is erg voorzichtig ( en dat met een dressuurpapa) maar dat moet allemaal nog blijken, voorlopig mag hij nog even bij zijn vrienden blijven.
frenia schreef:mazzelmeid: was ze toen rond dezelfde tijd uitgerekend?
en misschien is het veulen ook van het andere geslacht
.
(rugklachten )en het voor m'n 14 jarige dochter te vroeg is zal ik ze na de stamboekkeuring moeten verkopen .

Ik vond het vorig jaar ook moeilijk om het veulen op de foto te krijgen, dat was ook zo’n snelle
(kwpn, dus wel wat meer om op te focussen, maar op een of andere manier schakelde hij steeds een tandje bij als ik afdrukte: net half buiten beeld natuurlijk
)

en jij weer flink geschrokken doordat ze gestrekt lag.. 

en ben bang dat ze nu ook langer gaat dragen. Maarja, wellicht is het weer dan ook beter! Nicole288 schreef:Thomas: Is het nog gelukt om iemand over te halen je naar de paarden te vervoeren? Kun je geen krukken regelen?
.
Zal niet zoveel zijn als vorig jaar vrees ik, heb nu werk
, maar heb wel 2 merries drachtig (vorig jaar ook, maar toen verloor Katinka in Januari een 2-ling)..

)
)

)

En ze heeft nu al haar uier zo groot als die was toen ze 2 jaar terug nog maar 10 dagen moest
(toen ging ze ook een week te vroeg)
oog ?(en heb je mijn weerspiegeling in haar oog gezien
?)
je gelooft niet hoe erg het is om niet naar je paarden te kunnen!
maar ben er geraakt! ben zelfs nog een keer teruggekomen om een vuile broek aan te doen zodat ik ze kon roskammen want Liesa laat gewoon heel haar vacht al los! ik kon er zo gigantische plukken uittrekken. Natuurlijk vond ze mijn voet heel interessant, daarom had ik er een zak rond gedaan zodat mijn gips niet vuil wordt en dan kon ik er stiekem op staan/stappen.. sst niemand hoeft dit te weten want ik mag dat eigenlijk nog totaal niet.
Ik vond haar buik iig weer verdikt! en haar wonde is heel goed genezen, echt snel is dat gegaan! Ze keken alle 3 een beetje verwonderd uit hun ogen toen ik daar kwam en alle 3 waren ze even blij en stonden te wachten op een poetsbeurt want ze verharen eigenlijk allemaal al. Maar ja wat wil je als baasje er niet is om hen stiekem wél in de modder buiten te laten
maar ik laat hem gewoon doen.. heeft geen nut om daarover te discussiëren, zolang ze maar schoon zit
kortom, ik ben blij dat ik geweest ben, morgen weer!
Ze ziet er wel super uit zeg!

straks zit ik voor niks af te tellen
en een beetje slapen. 
Mazzel-meid schreef:Mhhh.. ik begin me steeds meer zorgen te maken om die tietloze dames hier, snap er echt niks van dat ze beide gewoon totaal geen uier hebben. begin dan steeds te twijfelen of er toch echt wel wat in zitstraks zit ik voor niks af te tellen
(beviel op dag 345)