tanjaatjuhh schreef:Pff ik kan jullie niet bijbenen hoor haha even niet geweest en van pagina 125 naar 238 jeetje!
Iedereen met gezonde veulentjes van harte gefeliciteerd!
Ik zit met een vraag.. hopelijk willen jullie me wel helpen ondanks ik niet op iedereen kan reageren. Is geen doen haha.
Onze merrie van 20 jaar stond al 2 jaar leeg en we zijn dit jaar vroeg begonnen. Nu gisteren gescand op 18 dagen en een tweeling helaas. Liggen heel dicht achter elkaar met e3n scheidingswandje er tussen.
Balen natuurlijk! Nu hebben we er voor gekozen ze tot 30 dagen te laten zitten om te kijken of ze wel allebei levensvatbaar zijn. Voor wegknijpen waren we sowieso te laat en wegspuiten kan altijd nog.
We hebben ook wat angst als we het weg spuiten dat het dan helemaal niet meer lukt.
De scanner had het over een Duitse methode? Om de merrie even sober te houden kwa eten. Wel hooi / geen brok etc. Dat dat daar goed lijkt te werken om 1 vrucht te resorberen.
Ben benieuwd of jullie iets soortgelijks hebben meegemaakt. Tips hebben.
Alvast bedankt!
Is dit op advies van je dierenarts?
Daarom altijd met 16 dgn scannen. Maar ze kunnen met 18 dgn er nog steeds 1 proberen te crunchen. Beter allebei weg dan zo.
Slecht advies van je scanner.