Ik had uit de hand gedekt in de veulenhengstigheid en misschien 3x. Toch nog te vaak dus.

Maar hij is mooi in zijn type hoor,deze keer absoluut meer shetlander maar ik hou nog altijd van die stoere beren ook hoor.

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Ennasil92 schreef:MaritB schreef:Zo te lezen krijg ik ook een hengst haha.
Gwen is namelijk om de dag gedekt, tot het afslaan. Door zelfde hengst als Scarlet.
Maar maakt mij niet uit, beestje kan toch niet blijven
Haha hier ook, maar ik roep ook al vanaf het dat het een hengstje word
fokfanaat schreef:Als deze theorie echt zou werken zou je van diepvries alleen hengsten krijgen omdat je dan altijd pas na eisprong insemineerd
Neonlight schreef:Pretty, gefeliciteerd, wat een joekel zeg!![]()
![]()
Jammer dat het weer een hengstje is, het zit wat dat betreft ook niet mee.
Aniek, gefeliciteerd, ging dat even snel!![]()
![]()
![]()
Neon heeft 7 hengsten en 1 merrie gegeven (laatste weet ik het geslacht niet van, die tel ik even niet mee, maar DA vermoedde bij het zien van hoofd en schouders dat het ook een hengst was).
Dusty (moeder van Roos) heeft 4 hengsten gegeven en 2 merries. Arielle (fokmerrie van jaren geleden) 11 hengsten en geen merries. Totale stand is daarmee 22 hengsten en 3 merries.
Neonlight schreef:Pretty, gefeliciteerd, wat een joekel zeg!![]()
![]()
Jammer dat het weer een hengstje is, het zit wat dat betreft ook niet mee.
Aniek, gefeliciteerd, ging dat even snel!![]()
![]()
![]()
Neon heeft 7 hengsten en 1 merrie gegeven (laatste weet ik het geslacht niet van, die tel ik even niet mee, maar DA vermoedde bij het zien van hoofd en schouders dat het ook een hengst was).
Dusty (moeder van Roos) heeft 4 hengsten gegeven en 2 merries. Arielle (fokmerrie van jaren geleden) 11 hengsten en geen merries. Totale stand is daarmee 22 hengsten en 3 merries.