Het gaat niet lang meer duren. Olympia is uitgerekend 9 juni. maar we denken dat het eerder komt. ze is nog nooit zo vroeg, dat de uiers al beginnen met druppen.
Kyrkelover gefeliciteerd!!!! Magic_Ice.. Ze is dik maar niet extreem dik hier een foto op dag 354..
Ik zal kijken of ik vandaag weer foto's kan maken, ben nog steeds ziek.. Net wel gevoerd en even uiers gespiekt, die van Sunny wisseld met de dag maar niet dat je zegt goh het komt eraan. Die van Lady zat ik even aan om er wat strootjes af te halen en toen spoten er echt 2 doorzichtige stralen vloeistof uit..
Kom denk straks toch in de dilemma met op wie de camera te zetten s'nachts..
foto van gister gemaakt door vriendin! het is weer een stuk naaar achter gaan zitten
X_suzanne
Geplaatst: 08-05-10 13:29
jhaaaaaaaaa (ps: ik ben zusje van kyrkelover) een veulentje kyra heeft vanmorge rond 8.45 een veulentje eruitgepoept. een supper groot hengstje de moeder is heel lief voor de kleine al vind ze het wel nog een beetje vreemd naam: Kyra's promising risky dream
foto:*-:)
hallo ik heet risky dream
opstaan is moeilijk daarom krijg ik wat hulp
Mammmmaa
Laatst bijgewerkt door X_suzanne op 08-05-10 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Nou we hebben dus alles gemist. Maar het is echt een heeeeel leuk ding!! Ik weet nog niet precies zijn aftekeningen maar het heeft ook wit aan de benen. Volgens mij is het dezelfde kleur als kyra want eerst dachten we vos, maar op haar kont heeft het exact de kleur van kyra. Alles is zeer goed gegaan. Om 5 uur nog gecontroleerd en om kwart voor 9 lag het veulen+nageboorte er al langs. Merrie is zeer wijs met het veulen en beschermt het goed. Ook het drinken ging na een tijdje goed en zijn darmpek is er af.