Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miszlisanne schreef:@ richtje je bent samen met je paarden kreupelhaha zeg ik ook altijd, sinds nobel kreupel is kamp ik al met een rugblessure die niet weg gaat..
@sjoert ziet er goed uit!
@manueeltje heb ik wat gemist (kan maar zo) weer een nieuwe erbij? die ene merrie waarmee je achterover geklapt bent is weg toch?
kappiegirl schreef:hier 2x het veulen zien bewegen maar dat was omdat Juwel s'nachts geen water krijgt, omdat ze of haar hele waterbak leeg drinkt als haar hooi op is en dus echt overmatig drinkt dan en dat niet goed voor haar is of dat ze haar waterbak om gooit omdat ze dan vol zit en dan moet ie natuurlijk helemaal leeg en dan word haar box alsnog helemaal nat, dus Juwel krijgt de hele dag water voor geschoteld (van s'morgens vroeg half 7 tot s'avonds laat 23.00uur) en dan als ik haar smorgens water geef en het is niet kamer tempratuur maar wat kouder dan lijkt het wel of het veulen bij de eerste slok een sprongetje maakt binnen in haar het is een heel grappig gezicht maar probeer het zo minmogelijk te laten gebeuren maar als mijn vriend s'nachts thuis komt en er staat een emmer water in de weg in de hal dan zet ie hem nog wel eens buiten neer en dat is het kouder en dat schijnt het veulen niet zo leuk te vinden... ach ja het is wel weer een bevestiging dat het leeft. Juwel heeft zulke dikke haren dat ik het niet zo goed meer kan zien als het beweegt.
Sjoert schreef:kappiegirl schreef:hier 2x het veulen zien bewegen maar dat was omdat Juwel s'nachts geen water krijgt, omdat ze of haar hele waterbak leeg drinkt als haar hooi op is en dus echt overmatig drinkt dan en dat niet goed voor haar is of dat ze haar waterbak om gooit omdat ze dan vol zit en dan moet ie natuurlijk helemaal leeg en dan word haar box alsnog helemaal nat, dus Juwel krijgt de hele dag water voor geschoteld (van s'morgens vroeg half 7 tot s'avonds laat 23.00uur) en dan als ik haar smorgens water geef en het is niet kamer tempratuur maar wat kouder dan lijkt het wel of het veulen bij de eerste slok een sprongetje maakt binnen in haar het is een heel grappig gezicht maar probeer het zo minmogelijk te laten gebeuren maar als mijn vriend s'nachts thuis komt en er staat een emmer water in de weg in de hal dan zet ie hem nog wel eens buiten neer en dat is het kouder en dat schijnt het veulen niet zo leuk te vinden... ach ja het is wel weer een bevestiging dat het leeft. Juwel heeft zulke dikke haren dat ik het niet zo goed meer kan zien als het beweegt.
Wow wat een lange zin.![]()
![]()
Leuk dat je al wat hebt zien zwemmen ()!
Hier alles nog rustig
Sokje; merrie is nog mooi strak!