wow marilyn heeft echt een kollosale buik

tigra de vulva is bijna al helemaal open.
maar van die 'banden' snap ik niet veel.
de uiers zijn nog slap en dun en nog niet aan het kegelen geweest
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jockeygirl schreef:tigra de vulva is bijna al helemaal open.
maar van die 'banden' snap ik niet veel.
de uiers zijn nog slap en dun en nog niet aan het kegelen geweest
Tinne schreef:Die uiers van Misty groeien zeker hard ja... Ben benieuwd hoe lang ze het nog volhoudt!
jockeygirl schreef:waar die zitten zijkant bil toch?
jockeygirl schreef:ja kan je wel dik aankleden
jockeygirl schreef:ow dan is het idd niet meer koud
zo dat is dan ook al vroegals ze nu pas 317 dagen is
iesolde schreef:Ik lees ook al een tijdje mee in dit topic en er staan handige dingen in, maar wat ik me afvroeg was waneer bij jullie merries de banden echt helemaal slap werden? Mijn friese merrie moet nog tot 3 mei alleen haar hele achterkant is ingezakt en ingedeukt, de staart kun je dubbel op haar rug vouwen en haar uier is behoorlijk hard en groot ook is haar kling helemaal uitgezakt. Dit is haar 2e veulentje zou het er misschien van komen dat er al eerder een door is geweest? Vanaf hoeveel weken is een veulen levensvatbaar? De angst zit er bij mij enigsinds in aangezien 2 weken geleden een veulentje ben verloren waarvan de placenta is losgeraakt
Sjen schreef:@ Faniek: ik weet niet hoe de bouw van Misty normaal is, maar dat naar achteren staan van de kont ziet er wel uit zoals bij Siena, en Siena had dat voorheen niet dus dat zijn echt de banden die slapper zijn geworden. Je kunt het inderdaad indrukken, ik heb alleen vegelijkinsmateriaal bij Siena van hoe ze een paar weken/maanden geleden was toen het nog hard was. Dus zo merk ik het verschil.
Sjen schreef:Ja dan heeft ze idd slappere banden, want dit is precies ook zoals bij Siena. Erst twee lekkere kadetjes en nu ineesn een hangkont
Faniek schreef:Sjen schreef:Ja dan heeft ze idd slappere banden, want dit is precies ook zoals bij Siena. Erst twee lekkere kadetjes en nu ineesn een hangkontok het word ook steeds spannender
Bedankt weer voor de info
Ik heb trouwens net van iemand gehoord dat een maiden mare een uur voor de geboorte haar uier opeens kan opzetten.