Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Fotsy schreef:oh jij ook gefeliciteerd aniekr, benieuwd naar meer foto's
Al vind ik geslacht en kleur iets geheel andersgeslacht is beïnvloedbaar. Ik heb Elsa expres maar twee keer laten dekken en twee dagen tussen om de kans op een merrie te verhogen en is me aardig gelukt. Als flo nu ook weer een merrie krijgt, klopt mijn theorie. Plus de appelazijn lijkt bij sommige ook geholpen te hebben. Dus Pretty volgend jaar allen aan de appelazijn.
Caesar schreef:Fotsy schreef:oh jij ook gefeliciteerd aniekr, benieuwd naar meer foto's
Al vind ik geslacht en kleur iets geheel andersgeslacht is beïnvloedbaar. Ik heb Elsa expres maar twee keer laten dekken en twee dagen tussen om de kans op een merrie te verhogen en is me aardig gelukt. Als flo nu ook weer een merrie krijgt, klopt mijn theorie. Plus de appelazijn lijkt bij sommige ook geholpen te hebben. Dus Pretty volgend jaar allen aan de appelazijn.
Is dat zo met dekken? Ik heb hier 4 merries uit 1 hengst drachtig gekregen met om de dag en tot het afslaan. Alles merrie. Hengst heeft nu zijn 1e veulen bij eigenaar: hengst. Ik heb tot nu toe alleen maar merries gefokt. Heb er nu nog 1 drachtig staan maar die heb ik drachtig aangekocht. Dat zal wel een hengst worden dan.