Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Al_Zawraa schreef:Giolli, zoiets dacht ik inderdaad al, dan kan jij er zelf natuurlijk niets aandoen dat ze niet gescand is.
Dat is inderdaad wel fijn, als er een goede DA aanwezig is. Hebben jullie al vaker veulens gehad?
SandravdB schreef:Vandaag even op de kliniek geweest even wezen kijken, uier is weer bijna weg, hun twijfelen of ze uberhoud drachtig is terwijl een andere dierenarts haar gescant heeft en zei dat ze drachtig is. Scan is nog niet gemaakt omdat er een spoedgeval tussen kwam, misschien hoor ik vandaag nog iets en anders wordt dat dus morgen.
Giolli schreef:Hoi Allemaal, ik ben Bernadet.![]()
Kom me even melden... ahoewel er niets zeker is hier.
Misschien kunnen jullie iets herkennen.
Mijn merrie is zo ongeveer 27/28 juli gedekt voor de 2e keer. (eerste keer gust)
Hierna hebben wij haar niet meer laten scannen omdat mijn vader dit het niet waard vond. (Als er wat in zit, komt het er vanzelf wel uit.)
Stel dát ze drachtig is, zou ze nu dus op zo'n 7 maand moeten zitten. Zo'n kleine 280 dagen dus, even vlug uitgerekend.
Ik denk zelf dat ze wél drachtig is, omdat ze zo'n typisch hangende buik heeft, niet dik,maar echt naar beneden als jullie begrijpen wat ik bedoel. ( vast wel.)
ze is deze tijd van het jaar net wat aan de schrale kant, vind ik zelf. Maar ze ziet er nog top uit.
Heb deze merrie sinds Mei en het is een JazzxBelisar
Ze is gedekt door (Ja, eigen keus.... ) een Gelderse, Sirius.
Heb zelf met deze hengst gewerkt etc. en ben spontaan verliefd geworden...
Vanaf de achterkant kun je echt wel zien dat ze zo'n wiebelbuik heeft. Van links naar rechts, van links naar... ach.. je herkent het wel.![]()
Heb nog niet echt goede foto's. Maar kan jullie er een van vanochtend laten zien.
Helaas geen goede foto's van de voor of achterkant terwijl je daar juist het beste kunt zien.
Zijkant. (niets te zien)
Achterkant, even rood omcircelt vanwege rare lichtval. (mobielkwaliteit) Zie je duidelijk haar uitstekende buik.
Zeg het maar... Wat denken jullie?![]()
EDIT: heb 1 keer eerder een veulen gefokt uit mijn dartmoormerrie, met een mooie bonte ggk hengst.
Kreeg een schitterend bont veulen er uit.
Edit2: Kan zijn dat jullie totaal niets zien, maar zal volgende keer betere foto's plaatsen, want vooral vanaf de achter/voorkant zie je echt wiegelwiegelwiegel met haar buik!