Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, en welkom! Hier geen paardjes vanavond, maar morgenvroeg wel weer, beetje drukke laatste uren op het werk. Pffff sommige mensen, daarnet een katje gehad, 6 maand, geschoten door een luchtbuks, arm ding, compleet in shock, nu gelukkig wat rustiger. Maar is maar afwachten hoe die er morgen uitkomt.
ik gok dat hij zondag vertrekt, moet wel als hij maandagochtend vroeg aankomt.
. Arme ding zal wel stijf zijn denk ik, maar heb een dagje vrij gekregen, dus kan hem even de hele dag in het oog houden.
, die komt pas in mei. Ik heb er eentje gekocht in de UK, en die komt maandagochtend hier aan als het goed is. Waarom daar eentje, bloedlijnen liggen dicht bij die van mn jongste merrie, beetje hetzelfde type, geweldig karakter (dat is een van mn streefdoelen
) en kleur die ik al lang zoek/wil een vos, splashed white.
. dus ben wel heel blij met dit kereltje. 
Ben benieuwd wat dat gaat geven als het zover is. Ben wel blij dat het veulentje wat drukker word, nu ben ik zeker dat er bij die val niets gebeurd is

, zal het wle goed zitten met de beeb.
. duw ik op die darm blijkbaar, komt er weer een wind uit haha. echt al elke keer
die kan er echt niet tegen. merrie die drachtig is nu, vindt het volgens mij niet zo erg.