Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShamalArabs schreef:inma schreef:SA: dat je nu al kan zien wat man en vrouw is? Ik vind dat zo lastig als ze nog klein zijn!
Bij mij was er ook 1 stuitbevalling, maar ging eigenlijk prima.
Mooie duidelijke foto's ook.
schildpad en lapjes zijn altijd poesjes, ik controleer ze wel voor de zekerheid, uitzonderingen zijn er altijd. een enkele keer is het lastig bij 1 en moet ik 2 dagen later nog eens kijken, maar normaal zie je bij de heren het balzakje wel tussen de 2 gaatjes zitten. Veel ruimte = manneke, weinig of geen ruimte ertussen = vrouwtje
cindybijl schreef:Soert: mooie foto, heb jij dit beeld als je waakt?
Ravita had vandaag duidelijk last van de kleine, constant slaan met haar (ingevlochten) staart tegen haar buik aan, happen in dr buik, net als wat ze doen als ze jeuk hebben, en ze kwam de hele tijd bij mij staan legde haar hoofd op mijn schouder en dan moest ik haar kriebelen, dat heeft ze nog nooit gedaan! Ik heb genoten van ons momentje! Daarna binnen gezet en ze viel gelijk aan, aan dr avondeten dus goed teken, dat blijft nog wel ff zitten hoop ik. Uier is iedere dag iets dikker, maar is nog niet veel hoor. Het komt nu wel dichtbij!
spinet schreef:Besita: Marien 358
Rebble: Rebble 358
Mausje: Lavendel 349
Wisanda: Wisanda 348
Amandake: Jilleke 344
Annastasia: Anna 342
Adnil: Vilia 342
Spinet: Romy 341
Starlet: Wicked Pick Me Up 340
Clau: Step Aheads Whodunit 340
Nicole: Palona 339
Basita: Zakira 338
Amandake: Iris 337
Odique: Odique 334
Amandake: Fleurtje&Treeske 334
Monique: Ralana 334
Jurriaan: Kyran 334
Taber: Speedy cat 333
Maroush: Maroushah 333
Hiboune/olke: Micky 333
Raya: Lygna 331
Wodile: Rajate 330
Mauvestraat: Kalisch 330
Petraaken: Roxette 330
Tizzy: Gucci 329
Nicole: Zimieka 329
Muzefee: Caroline 328
Stoere: Linda 324
Linda_lekuri: Nina 324
inma schreef:En zo zijn rode altijd mannetjes, maar ik had vorig jaar toch mooi twee rode vrouwtjes! Dus daar ga ik niet helemaal vanuit. Maar het is inderdaad wel een goed uitgangspunt.
annastasia schreef:vanavond nog even naar stal geweest.
Anna 1kg biks gegeven, wou ze niet hebben![]()
Dus maar eens even naar d'r uier gekeken, hier de hars vanaf gehaald en even gevoeld.
Nou het uier staat op knappen![]()
In tussen tijd Sianca even vrij laten springen en daarna weer bij anna gekeken.
Weer even aan het uier gevoeld en ik had vocht aan m'n handen zitten (melk???)
Het kan nou echt niet lang meer duren.
Adnill: al een veulen? ben wel nieuwschierig nu.
Hiboune: hoe oud ben je dan als ik vragen mag, want als je een punt eraf hebt....
Was het binnen de bebouwde kom of 70 op de snelweg wat anders 120 is (wat ik eerder vermoed). in ieder geval wel knap k.ut. hoop dat je m gauw terug krijgt
adnil35 schreef:Ik heb morgen een veulentje![]()
![]()
ShamalArabs schreef:de meerderheid.
maar: om heel precies te zijn: echt rood = altijd een kater, deze poes is namelijk niet echt rood, ze heeft heel stiekem over haar hele lichaam af en toe een dun zwart haartje ertussen zitten. Dit is alleen met héél goed kijken te vinden... We noemen het toch rood, het valt ook echt niet op, maar ik durf er wat om te verwedden dat je bij iedere rode poes wel een zwart haartje kunt vinden...
fokfanaat schreef:ik dacht dat je alleen rode poezen kan krijgen als zowel vader en moeder rood zijn (of lapje als moeder)
fokfanaat schreef:ik dacht dat je alleen rode poezen kan krijgen als zowel vader en moeder rood zijn (of lapje als moeder)