Kunnen jullie niet op iedere pagina een link naar de webcams plaatsen? Of zijn het de linken die op de eerste pagina's staan.... Ik moet iedere keer zo zoeken naar een link halverwege de pagina's....
Ok, super, scheelt weer zoeken, kom er alleen net achter dat ik de cams op mijn werk niet kan zien, er staat een kruisje linksboven het beeld.... jammer!!
En daar is het. Volgens mij heb ik zulke hulp nog niet eerder gezien. Ze trekken tot de schouders eruit zijn, slaan het vlies terug en laten haar zelf de rest doen. Dat was mooi om te zien. Het laatste stukje werd er met veel kracht uitgeperst
Lees net op een ander forum dat Rianne een zoon heeft gekregen, prachtig nieuws!!
GEFELICITEERD RIANNE (EN VRIEND) GENIET VAN JULLIE KLEINE VENTJE!!
(verder nog geen bijzonderheden qua naam etc, stond wel dat ze uiteindelijk in het ziekenhuis is bevallen omdat de kleine in het vruchtwater had gepoept.. maar alles is verder goed!)
Rian en vriend gefeliciteerd met jullie zoon Laat je lekker verwennen in het ziekenhuis, en geniet van elkaar en jullie zoon. @janejansen Ik heb vanmorgen om 7 uur gezien dat Fancy nog geen veulen had, maar vanaf 9uur ligt de cam eruit, hopelijk komt die vlug weer online, want ik wil die kleine niet missen