potverdikkie schreef:Zow weer aardig bijgeklets hier!
Nou de DA is geweest, en heeft de merrie alleen een vitamine-stoot gegeven. Ze zit nu indd op de 300dagen, en wordt het dus op dit moment een kantje boord geval als ze nu gaat veulenen.
Het veulen beweegt goed, is erg druk, dat kon ook een reden zijn dat de merrie zich niet lekker voelt, want dat dat zo is is een fewit. Ze had geen verhoging, uiers lopen mooi vol, dus voor zover mogelijk gewoon geduldig afwachten.
Mijn hengstje was tot nu toe goed op de foto, maar er kan nog van alles veranderen op zo'n jonge leeftijd. Maar dat vond ik wel gaaf!
gelukkig maar dat het wat beter gaat, is het veulen nu al levensvatbaar?
MarijeR schreef:Nog 72 uur die kurk erin houden SA

haha inderdaad,
ben wel erg benieuwd want SA je merriesmerries dragen nu al hoelang?
germie
krijg helemaal kriebels, hoe het zou zijn als mijn meid aan de beurt is als ik jou foto's zo zie..
prachtig veulen sjoert
zou wel gaaf zijn als je nog een foto kunt maken want ze veranderen zo als je ze een jaar niet ziet..
cindybijl schreef:peetorlan schreef:Ik ben twee weken geleden met merriebrok begonnen.
Maar Whis zat binnen een paar dagen onder de dikke natte mok.
Tot bloedens toe zelf dus heb haar weer terug gezet op musli.
kunnen ze dat ervan krijgen??
zelfde vraag...
heb je ook foto's van je merrie's SA ben benieuwd hoe het er nu uitziet..
bij stal waar die van mij vandaan komt worden ze de eerste dag al even van elkaar gescheiden en na 1 week vast gezet blijft dan iemand bij gewoon om te oefenen zo snel mogelijk met halstertouw naar het land brengen samen met de merrie..
zo is een dier direct gewend aan de mens, en is hij of zei ook fijner in de hand..
en je hoeft ze geen half uur te scheiden maar gewoon heel even 1 a 5 minuten..
Laatst bijgewerkt door Rinskee op 29-12-07 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt