Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yellomofoon schreef:Leuke buikjes!
Even een vraagje: is het echt VERPLICHT om de naam met een bepaalde letter te beginnen of is het aan te raden? We hebben namelijk al 2 jaar namen voor dit veulen en de ene start met een N en de andere met een R en bij het BWP moet het dit jaar met een O beginnen.
Edit: heb het nog eens opgezocht, enkel Connemara is niet verplicht... Spijtig! Ik had gezworen dat iemand eens gezegd had dat het niet 100% verplicht was...

Arabieren ook niet. Ik ga het veulen bij NRPS inschrijven, daar is merrieveulen vrije keuze en hengstveulen moet beginnen met dezelfde letter als de vader. In mijn geval heet de vader Sam's Dusty Shadow. Veulen gaat waarschijnlijk in geval van een hengstveulen Sam's..... heten. Set's..... kan zelfs ook nog
Arme Ely! Ik zou ook enorm balen man.. Kan ze niet ergens op de verharding staan? Of mag ze gewoon niet bewegen. 
De kleine van Mandy was vanmiddag ook flink bezig
Ben ik blij dat ik geen kinderen wil haha
. Ik vond het erg snel gaan de maanden maar nu het dichterbij komt gaat het eigenlijk niet snel genoeg
. 

en deel zijn mening absoluut 

Woogy schreef:buikje had ik niet eens gezien, mooie merrie. Hoe gaat het nou met de krampen/koliek?

de merrienaam begint met Engels en dan een gewone mensennaam.