Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anike schreef:Dat verbaasd me nikshahha
Maar mag toch nog steeds van geluk spreken... Ondanks de Rhino zit t er nog steeds in! Dus het is t wachten waard!!
Cynthia82 schreef:hebben jullie dat topic bij In Memoriam gelezen van dat veulentje van 1 maand oud die beide achterbeentjes letterlijk doormidden heeft gebroken? Ik ben er nog misselijk van.. Arm dier... Arm baasje....
Joyceee86 schreef:Anike schreef:Dat verbaasd me nikshahha
Maar mag toch nog steeds van geluk spreken... Ondanks de Rhino zit t er nog steeds in! Dus het is t wachten waard!!
Precies, misschien heeft ze er toch iets van meegekregen en heeft ze nu tijd om alles aan t veulen te geven..
Zie btw in je profiel dat je hetzelfde zadel als mij hebt.. Fijn zijn die he
Cynthia82 schreef:Nou, dat doe je hierboven niet, Maseike![]()
Even vraagje: TiSento is echt superschattig, maar hapt/knabbelt wel de hele tijd aan ALLES!
Dus ook aan mensen. Zodra je bij hem in de buurt komt, is hij zo blij dat hij gaat 'knuffelen'. Soms lief met zijn lipjes, maar soms ook best hard in zijn enthousiasme (zeker als ik terugkriebel).
Waar leg ik de grens van wat wel en niet mag? Want hij bedoelt het goed als knauwen, dus ik wil het niet afstraffen, maar als hij straks tandjes heeft, is het minder leuk.
Hij is ook heel enthousiast en al sterk voor zijn 6 daagjes.
Als ik nu niet streng optreed, krijg ik denk ik echt nog problemen met hem als hij wat ouder is. Er is niets onvriendelijks aan zijn gedrag, maar hij is zo blij en enthousiast en vindt mensen zo leuk...
Dus.. waar leg ik mijn grens en hoe kan ik hem het best 'straffen' zonder hem af te schrikken?