Ja het is echt zuur weer We dachten nu echt dat hij het ging redden! Zelfs rechtuit zonder zadel loopt hij niet helemaal goed.... Terwijl hij al twee weken op rust staat.
We gaan het zien morgen, maar ik heb er even niet zoveel vertrouwen in
Hier gaat alles goed, Sunny is nu 5 maanden drachtig al, deze week maar weer eens foto's maken. Rijden jullie allemaal nog intensief op jullie drachtige merrie? Mijn merrie van bijna 4 maanden heeft net anderhalf uur intensief les gehad met mijn bijrijdstertje, schrok er zelf best van, dat ik ging voeren stond ze er namelijk helemaal afgepeigerd bij. Best sneu om te zien. Maar kan ook aan mij liggen omdat ik in me hoofd heb dat er een veulen in zit.
Vorige dracht reed ik haar rond die tijd nog op wedstrijd LA. Zolang ze gewoon goed in conditie zijn, moet dat wel kunnen Nu is ze met pensioen verder, dus staat ze alleen gras te eten
jazz-fan
Geplaatst: 11-10-09 13:44
Maywana 7 mnd drachtig
Al_Zawraa
Geplaatst: 11-10-09 13:56
Wat is ze nog slank Sabrina. Aziza is een stuk dikker
jammer dat ze fulltime mama is geworden richtje, maarrr in zo'n wei vind ze het niet heel erg denk ik!! mijn merrie staat helaas halve dagen op het zand nu, land is te nat :'(
oliebol van poon richtje wat heeft ie precies? of is dat juist hetgeen wat ze niet weten? staan ze samen daar of niet?
mijn bolle is zaterdag 200 dagen drachtig gaat hard!!!! voor je het weet poept ze het eruit!
iemand trouwens ervaringen met opfok van laar in nijkerk/voorthuizen?
Hier gaat ze straks ook weer in de bak ipv in het land als het nog natter wordt.... Maar nu gaat het nog!
Even heel in het kort, Capoon had een bandje in de ondervoet verrekt, heeft hij ruim een half jaar boxrust voor gehad maar in het opbouwen bleef het elke keer mis gaan. Paar keer terug geweest, maar het loste vrij weinig op. Na een paar keer heb ik geweigerd om hem weer mee naar huis te nemen totdat er een diagnose was. Hij heeft daar toen een week gestaan, na een week belden ze op met de volgende keuze: Nek inspuiten (daar bleek het probleem te zitten), maar met het risico dat hij verlamd zou worden of direct in laten slapen. Heb toen toch voor het eerste gekozen, prognose was redelijk goed dan. Daar is hij heel erg van opgeknapt en hij leek het echt te gaan redden, tot een week of 2 terug. Inmiddels zijn we 14 maanden verder
Richtje, wat vervelend zeg! Je hebt er dus veel moeite voor gedaan om er achter te komen. Al eens bij Eric laarackers geweest of geen interesse? Wij gaan daar altijd als laatste heen als de da twijfelt of t niet weet.
Overigens ook geen ervaring met die opfok. Mijn kleine meid staat in harich.
jeetje wat naar van capoon, je blijft maar door 'modderen' dan! heb je 3 paarden (toch?) en rijd je er geen ja staan binnen en hij gooit ze wel elke dag naar buiten
laarakkers moet je liggen mijn ervaringen zijn minder (zeg altijd wel als je het niet probeert weet je het niet..)
Wilde zonet mijn merrie een wormspuit geven... doseerdraaiknopje op 400 gezet.... maar hij schoot tijdens het spuiten los... met het gevolg dat ze dus 700 binnen heeft gehad. Kan dit kwaad voor een keer?
Caresse07
Geplaatst: 11-10-09 18:40
@AngelsDitch: nee hoor geen zorgen, in principe kun je 10 keer overdoseren voor het kwaad kan. Wel even de merrie goed in de gaten houden dat ze niet lusteloos wordt. En even goed de gebruiksaanwijzing lezen, daar staat meestal ook wel iets in over overdoseren.
kan geen kwaad angelsditch, is me ook al overkomen en volgens de DA geen probleem, idd wat in de gaten houden
wat een buiken al zien voorbij komen!! ik maak maar foto's van silke maar ik vind op foto dat ze een normale buik heeft, thans int echt.... mega voor haar, ze is een fijn type
Die van mij had kolder in de kop vandaag, wou springen maar ging ff wat mis in der hoofd ofzo en zette het op een rennen...kreeg der ook niet meer terug totdat ze moe was. Hoop dat veulie het rustig heeft overleefd...met zo'n gekke mama...