leuk is dat he dennis, mijn vriend vind het ook echt heel spannend
over syl durf ik niets meer te zeggen hoor.. vanmiddag een harsje, en bomvolle uier, nu een slappe hap, echt stom. heb nog wel even lekker met haar gewandeld. ze heeft het maar goed
Mijn vriend heeft meer 'schuld' aan deze veulens dan ik. Hij heeft de hengst begeleid met dekken (ik mocht het niet, hij was veel te bang dat de as vader mij wat aan zou doen). Hengst is 'niet zo makkelijk', maar we hebben afgelopen seizoen de gebruiks aanwijzing aardig kunnen uitvinden. Eind april haal ik hem weer op, dan mag die topper Judith nog eens dekken en Roos. De andere 2 blijven leeg voor de sport.
Itismei
Geplaatst: 31-03-09 20:15
Manueeltje en Suffie En Enjoy is inderdaad een scheetje. Is je lange wachten toch beloond nu!
En spannend bij Litteroosie, alles goed gegaan?
En wat een schattige foto's allemaal weer zeg, stuk voor stuk zijn het dotjes
Itismei
Geplaatst: 31-03-09 20:15
Ooh en Dennis, ik moest echt ontzettend lachen om je foto. Al die paarden plat. Je mat ze wel af hoor
Erg he. Dat gaat hier iedere dag zo. Rond de middag lijkt het hier wel een slagveld. Dit waren er 3, maar aan de andere kant van de padock lagen er nog 2 (de kleuters) en op het land lagen er nog 3 (van de 4, en nummer 4 was ook half in dromeland).
Sjoert
Geplaatst: 31-03-09 20:30
eliensandy schreef:
hallo en alles goed daar
Gefeliciteerd suffie en Manuela!
Manuela; houdt eindelijk je klaagzang op en kun je je dochter weer zien Ziet er leuk uit!!!
Wel ik kwam net kijken of er al een veulen was,zou nu toch al moeten zijn
quintusgl
Geplaatst: 31-03-09 21:09
ehhhh, was in de war met littleroosie.........
Mnonn
Geplaatst: 31-03-09 21:15
Gefeliciteerd Suffie en Manuela! Mooie kol trouwens! Ik hoop op ook zo´n mooi veulen van SO Mijn merrie begint nu echt ineens vals te doen naar andere paarden, pff wist niet dat ze zo kwaad kon wezen Spannend littleroosie
Fantast
Geplaatst: 31-03-09 21:29
Manueeltje gefeliciteerd met Enjoy, was het wachten wel waard.
Littleroosie en hoe is het gegaan?
Hier een mijlpaal vandaag Yew is 320 dagen drachtig en ik bestel vandaag de ooievaar maar vast voor 9 april dan neem ik die ochtend vrij en heb vervolgens lang weekend zou mij in ieder geval erg goed uitkomen .
Nou ik heb het ook gefikst, vriendje mee naar stal gesleurd camara geregeld en een bouwlamp voor wat licht, van het weekend kan ik dus mooi in de kantine slapen, ik doe thuis geen oog dicht