Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MarijeR schreef:En ook niet iedereen reageert altijd op de onzin die ik uitkraam

Haar hengstveulen van dit jaar heb ik namelijk aangehouden om op te fokken dus nu zou ik wel graag een merrieveulen willen 

dan hebben we weer eens een leuke mijlpaal! Shanaia en Mawiyah zijn vandaag 200 dagen drachtig! over 13 en 14 dagen ook de laatste 2 op 200. Nog 10 dagen tot 300 voor njadien! Passia is van lief schattig oud dametje met spontane uitbarstingen nu veranderd in een opjagende en wegjagende mutz die lieflijk murmelt als ze naar binnen wil... Die zal nu ook wel eens gaan opschieten denk ik 

De W-lijnen zijn ook nog aardig breed.

Spirit is heterozygoot.. En heeft al 3x een bont veulen van Bryan gehad. Eigenlijk, zou ze nu dus wel een keer een effen moeten krijgen dan.
Maar! Neon heeft ook al 17 hengstveulens gehad, wat ook niet klopt eigenlijk natuurlijk.
Dus ik hou hoop dat ze een bont veulen krijgt! Ze krijgt iig een zwart(bont) gekleurde.
Al zou ik een gaaf bruinbont hengstveulen van Meagan ook wel leuk vinden!

jaar : 

merrieveulen met een enorm ramshoofd
komen rollen, met een SUPER karakter. Voor mij een reden om nog een keer voor deze combi te gaan, hopende dat er deze keer wel een bont kind uitkomt

Dyonne schreef:Al die combinaties zijn echt leuk om te zien.
Quintusgl, welke M-lijn?
Ik heb niet zoveel met Haflingers, maar loopt er hier wel eentje.
Die ik overigens wel mooi vind. Magister x Amor van Schafferden.
Als ik wat mag wensen bovenop een gezond veulen.
Dan een bruin merrieveulen met 4 witte benen en wit op het hoofd.

)
ja ik zet geen voet buiten venhorst hoor als het bijna zo ver is
ik zorg wel voor wat lekker te eten en te drinken in ruil voor kraam hulp. hahaha grapje.
echt leuk. 
quintusgl schreef:Nicole, gezellig. Jammer dat men zover weg woont anders konden we met z'n allen de monitoren en alarmen bij elkaar zetten en een wijntje erbij haha.
Draakje, ik duim met je mee!
Dat is echt super leuk! (wijntje doe ik niet aan als ik camdienst heb, wie weet hoe veel vals alarm ik zou slaan dan
)
, oh nee, die drinken niet.....