Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole288 schreef:spike: Wat een leukerd, het is echt een stoer ding!Jee, het zal je gebeuren dat je nog 2 mnd moet wachten..
SunnyR: voskleurig met zwarte manen en staart noem je toch echt bruin hoordat zit hem in dat zwart.
anna: voor een merrietje zou ik van die gaan voor Raysa en voor een hengstje Rayinder/Rayindar
maar ja, jij zult ze allemaal leuk vinden anders stonden ze niet op je lijstje, dus echt helpen kan ik je niet
hiboune: Da's echt balen zeg! Dat ga je wel missen! En weer helemaal opnieuw op examen, pff.
spinet: dat klammig op de borst en los van achteren telt ook mee, al zijn er nog geen druppels, ik zou wel gaan kijken vannacht
adnil35 schreef:Jawel..... Vilia gaat beginnen (denk ik)!!!
Ze stond net met haar hoofd aan de grond allemaal bekken te trekken en met haar benen naar haar buik slaan!!!!
Sjoert schreef:potverdikkie schreef:Okay![]()
En de rest ?.........
Ik heb het eigenlijk nu al het hele jaar te druk om zo maar ergens op de koffie te komen.
Thirsa_ schreef:Spannend Adnil!!!
Ik ga vanaf nu ook écht weer meedoen hier.
Mahjar drinkt vanaf vandaag 'ineens' zelfstandig bij Thirsa en we mogen afbouwen met flesvoeding![]()
inma schreef:SA: dat je nu al kan zien wat man en vrouw is? Ik vind dat zo lastig als ze nog klein zijn!
Bij mij was er ook 1 stuitbevalling, maar ging eigenlijk prima.
Mooie duidelijke foto's ook.