Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Neonlight schreef:Tja Naomi, dat is het risico van samen zwanger zijn.

zo een heb ik nog nooit gezien
wel ietsjes meer aan 1 kant maar dit niet! iniedergeval is het wel duidelijk dat ze iig drachtig is, anders zou ik zo'n buik toch wel een beetje vreemd vinden! 
begint weer op te schiten naar de 300
zal van het weekend eens foto's gaan maken en dr uiertje er weer eens op zetten, kijken of ik al verschil zie... dr uier kan ik namelijk niet echt goed controleren, hangt grote bos haar voor en moet bijna gaan liggen om het te kunnen zien (shetje), maar met fototoestel lukt het wel
), ik had de hoop bijna helemaal opgegeven maar je zei me toen dat het zou kunnen dat ze later gedekt waren, en idd, ze krijgen een uier en ook een mini dwerggeitje, volwsassen zijn ze zo groot als een veluws lammetje dus ik vraag me af waar ik het lammetje moet gaan zoeken als het geboren is

is die nog jong dat ie zo lomp is?
ga zo weer lekker mn mutsje vertroetelen en beebje kijken (is soms erg actief wat ze niet leuk vind)
Dacht alweer dat ik gek werd!
nee cuba dat is niet echt jong
frenia schreef:marijeR: hoe gaat het nu met Macy???

zo zie je maar weer hoe alle merries anders zijn, bij Tinkerbell zie je tot vlak voor het bevallen bv niks veranderen aan de kling! 
k spannend voor jou
, vooral voor der manen dan
maar heb toch effe foto's gemaakt met de gsm van men dochter
,dus sorry voor de slechte kwaliteit

)