Het Dikke Buiken Topic 2006!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

MamaMiesje

Re: Het Dikke Buiken Topic 2006!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:33

Citaat:
en ik mag bij zwangerschap dus helemaal niet meer rijden van mn vriend (nee, zelfs niet als er eigenlijk nog niks te zien is

Ahum...ik ben er ook nog afgerold toen ik 10 weken zwanger was, heb toendertijd ook maar niks gezegd... Maar het was een keurige achterwaartse koprol, dus afgezien van de schrik en de zere knieën viel het wel mee.

Citaat:
Fenia.. dat is toch niet erg?? dik worden als je zwanger bent? vond het super mooi
Dan MAG je dik zijn. ik liep alleen maar in strakke truitjes

Ja lekker ongegeneerd dik zijn...haha... Straks is het weer afgelopen: dan ben ik weer "gewoon dik". Hoopt dat beeb flink wat van vetrolletjes afzuigt met BV...

Citaat:
Dan kun jij de terugreis van de container gebruiken voor jouw zaadjes.

Een hele container vol zaadjes? Hihihihi Als je merrie DAN niet drachtig wordt, dan is er geen redden meer aan.

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:43

Youngster, breng je me ook een kwakje mee dan?
Gon en Contango hebben samen al eens een erg goed veulen gebracht!

Cayusejuh wowie Als ik jou zo zie ben ik stiekem blij dat ik nog (lang) geen kinderwens heb

Hier wordt in principe onmiddellijk weer gedekt, op voorwaarde dat de geboorte vlot verloopt natuurlijk. Dan heb ik 10 dagen om te beslissen wie de nieuwe paps wordt
Ze is wel al op leeftijd, maar ik zie er geen probleem in...

Adriana, wie is de vader van Theresia?

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 15:46

tanemiesje... lang niet gezien

hihihi * ik wordt achtervolgt * door tantemiesje..

PAs op loslopende hoogzwangere dame.. Als ze komt ga plat op de grond liggen en roep om hulp.. komt er geen hulp
sterkte

*grapje*

ik ben en blijf gewoon een eigewijs monster

Ik zie BTW mijn merrie elke dag gewoon dikker zijn he..
Ik ga echt fotos maken .. maar morgen.. vanaaf gaat hubbie nar de paarden .

maar ik kom sochtends niet. ( dat doet vent lief)
ik maak wel een foto van uier VOOR dat ze los gaat EN daarna

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:04

Zou het goedkoper zijn als je 2 buisjes over laat komen

mac heb jij enig idee van de kosten?

Adriana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:06

Flemmingh is de vader van Therees! Op zich toch nog een leuke combinatie. Al ben ik blij dat we nu meer richting springen gaan

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:15

Hihi Flettie: ik had hem al door...ik keek even terug naar m'n foto's en zag meteen op welke je het had weet ook niet wat ze daar zo wijd stond te doen

@cayusejuhh: jaaaaaa! tuurlijk mag je een dikke buik hebben als je zwanger bent!!! is juist zoooo mooi maar daarna he... mijn moeder woog er 45 toen ze zwanger werd...en ja: de kilo's zijn ook bij haar blijven kleven...toen ik eruit was woog ze 87 en dat doet ze nu nog steeds maar ik weeg er nu al 80 (ben wel groter ook ) dus wie weet wat dat wordt nadat ik een kleine heb gekregen

@ Mac: Tinkerbell heeft er ook niet echt last van, maar is de eerste keer dat ze het op die plek heeft, anders alleen zo'n zak voor de uier...
Enne: bokje valt wel heel erg mee hoor qua grootte vd horens Heb er eentje met "kleine"

edit: fletties naam veranderd ik had eerst fayette staan
Laatst bijgewerkt door frenia op 01-02-06 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

flettie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:16

Cayusejuhh schreef:
tanemiesje... lang niet gezien

hihihi * ik wordt achtervolgt * door tantemiesje..

PAs op loslopende hoogzwangere dame.. Als ze komt ga plat op de grond liggen en roep om hulp.. komt er geen hulp
sterkte

*grapje*

Die is zich gewoon stierlijk aan het vervelen en komt dus nu ook maar dit Dikke Buiken Topic lastig vallen

@ Zuslief: pas je onderschrift trouwens even aan: je loopt een dag achter Afbeelding

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:53

Ze zeggen wel eens dat honden lijken op hun baasje, oh nee andersom toch?
Zou dat bij paarden ook zo zijn?
Honey was echt duidelijk magerder na de bevalling dan dat ze was. Ze zat prachtig mooi in haar vel nadat Ardino eruit was. Gelijk weer een strak buikje.....
Mijn buik was dan wel niet zo enorm als die van Cayusejuhh, hij mocht er wel zijn hoor! Allemaal vruchtwater beeb woog nog niet de helft van de beeb van C.
En na de bevalling woog ik 10 kg. minder dan toen ik zwanger werd.

Tantemiesje: Het kan dus echt hoor!!
En anders idd wel met de bv.
Succes.

En als er toch een container vol Contango deze kant op komt....Hihi Honey wil vast wel meedoen....ik in ieder geval wel voor haar!!!

jessje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 16:59

Als jullie me allemaal sponseren wil ik die container wel persoonlijk gaan ophalen hoor
Maar ik dacht dat er geen sperma meer mag ingevoerd worden wegens EVA-positief? Ik zou het eens moeten uitzoeken, ik weet niet juist hoe het zit. Maar jammer genoeg kan ik geen diepvries gebruiken

En Twinkel, ik hoop dat dat waar is, doe mij Gon's lijntje maar! Veel kunnen eten en toch strak blijven, netjes geconserveerd blijven tot op hoge leeftijd, met een beetje sport er meteen net gespierd bijlopen, na de bevalling onmiddellijk weer mooi... Graag!:D

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 17:11

Zucht... wou dat onze haf maar werd gedekt maar k volg hem vol plezier!!!!!!!

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:40

@jessje: jouw merrie kan niet tegen de toevoegingen of een andere reden?

De preciese kosten weet ik niet meer, maar het viel me toen mee. Soms komt daar nog een deposit (pand) bij. En als je dus kunt regelen dat je een terugreis gebruikt van een al reizende container, dan betaal je veel en veel minder. Bel anders een met een hengstenstation. Ik weet dat holstud in Stroe hier bijvoorbeeld heel veel ervaring mee heeft.

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:43

twinkel: was jij degene met dat topic over roosje? en dan foto's met kruisjes en een heleboel gedoe omdat je zesmaander een zadeltje ophad?

indien ja: ik wou net reageren, had alles al getypt en toen ik op verzenden klikte wastie gesloten...

vond het ronduit belachelijk hoe er op dat zadelexperiment gereageerd werd!!! Als troost :
Mijn veulen Baileys was nog geen vier maand oud toen ze het zadel en het bit van haar moeder mocht uittesten (dus zelfs geen lichtgewicht shetdingetje ) en dat vond ze gewoonweg geweldig!!!
Dat was ook gewoon even opgelegd om te kijken hoe ze zou reageren en om haar te leren nergens bang van te zijn, het duurde dus ook niet lang
Daarna heeft ze zo vaak mogelijk tijdens het opzadelen van Tinkerbell heel even het zadel opgehad, mijn zadeldekdrager geweest ,...
Ik vind er ook helemaal niets mis mee

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:07

Mac schreef:
@jessje: jouw merrie kan niet tegen de toevoegingen of een andere reden?

De preciese kosten weet ik niet meer, maar het viel me toen mee. Soms komt daar nog een deposit (pand) bij. En als je dus kunt regelen dat je een terugreis gebruikt van een al reizende container, dan betaal je veel en veel minder. Bel anders een met een hengstenstation. Ik weet dat holstud in Stroe hier bijvoorbeeld heel veel ervaring mee heeft.

Dat zal ik dan idd wel eens doen! dank je wel!

frenia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:13

Hihi...zie net dat het niet Twinkel maar ene twiexie was
sorry hoor met al die op elkaar lijkende namen

Mac

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:29

Zat net even de foto's te bekijken van jouw Wise Guy, youngster. Wat een geweldig paard is dat! Prachtig! Die hals !!

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:32

Mac schreef:
Zat net even de foto's te bekijken van jouw Wise Guy, youngster. Wat een geweldig paard is dat! Prachtig! Die hals !!

dank je wel. Ben ook erg blij met hem

Fleda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:41

Wilde ik vandaag eindelijk de foto`s van de geitjes maken vandaag, werd ik gebeld dat er nog 1 geitje geboren was. Dus ik gauw erheen en toen ik kwam waren er 2. Ze lagen nog buiten, helemaal zielig in de kou, dus gauw naar binnen gebracht en lekker stro ernaast gegooid. Alle 2 een beetje droog gewreven en de modder uit de neusjes gehaald. Ze zijn erg lief, en nu eindelijk helemaal droog. Zaten helemaal onder de modder. Moeders geeft geen melk, iig nog niet. Toen ik weg ging hadden ze nog niet gedronken maar was de boer eindelijk thuis, en die ging even een klein flesje voor ze maken om toch wat binnen te krijgen. Daarna in een stal gezet, in de geitenschuur was het wel heel koud.

Hier de foto's, erg lief! En nog 2 geitjes ook! Echt mini nog! Hopelijk worden ze gauw wat sterker!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En de 2 geitjes van vorige week, die zijn toch al weer een stuk groter, en die zijn nog klein!
Afbeelding

youngster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:42

ohhhh wat kjoet

crazy_funky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:47

aaah goss kiek nou toch!!!!
zooo liefff die geitjes!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:51

jaaaah! begint al weer van voor af aan bij mij ik verwacht nog 3 veulens dit jaar maar merrie nummer 4 is vandaag hengstig geworden/.(doet dansje) nog 2 maanden en dan mag die voor het eerst onder de hengst haha.

verder met de dikke buiken hier op stal ook alles nog hetzelfde.

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:08

Oh wat een leuke geitjes. Echt schattig....
Vrolijkt de boel wel weer een beetje op.

Frenia: Maakt niks uit hoor. Ik was t dus niet....
Had wel de kruisjes zien staan en vroeg me af, 6 maand en dan een zadel erop??
Ardino heb ik geen zadel op zijn rug gelegd, wel chabrakjes. Vind ie leuk.

frenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:14

aaaaaaaaaaaahhh! wat cute!!!
goed opletten dat ze het niet te koud krijgen hoor: zijn geitjes erg gevoelig aan

@twinkel: baileys vond het ook erg gaaf: trots als wat liep ze ermee door de stal te pronken

Fleda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:15

Nee, ze liggen nu in de stal met de lamp erboven. Ze zijn nog zo klein, en nog niet veel melk binnen, dus zijn echt heel zwak nog! Nu voelden ze lekker warm!

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:30

de geitjes zijn zoooo cjute! Ikke wil ook beebs bij mijn geit

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:45

frenia ik was op het einde van Morris ( 121 kilo )
en ik woog voor me zwangerschap van nummer 1 ( chayenne 74 kilo )

euhm.. wahahah tja ik was echt een olifant.
Bij lenthe was ik er wel 23 kilo aan gekomen maar die ben ikkwijt.
Ik weeg nu nog 90 zo iets

GEITJES aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lievvvvvvvvv