mirjamalvar wat een mooie bruine beer in de sneeuw!
ljongema ik zou ook zeggen met je da overleggen. Ik denk toch ook wel meer beweging. Voor spieren vind ik chevivit ook een wondermiddel. In de winter loopt het vit e gehalte in hooi snel terug. In brok zit schijnbaar vaak ook niet voldoende. Bij een bloedonderzoek van mijn pony kwam ooit naar voren dat de spieren helemaal verzuurd waren. Begonnen hiermee met chevivit (beste vit e supplement volgens da)en de waardes werden beter. Oh ja en de pony bleek best lief te zijn ipv een zuur kreng, arme ding had gewoon altijd spierpijn.

Ohhh kabayo kom maar op met de miniwolf spam, echt superschattig!
jessicazz Welkom wat een mooie merrie en wat is ze al ver! Hmm iets met de naam van een gebied, stad of regio. Of het franse san voor zonder, Sans problème bv. Roepnaam san. Of iets met sun(shine). Sorry dat laatste vind ik altijd lief klinken. Of iets met spots?
Oh spannend tinkels! Samen waken?

Setelli fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met de pechvogel! En lekker hoor, zoveel jaar jonger geschat worden.
Factuur of nuja tikkie had ik vd zomer al. Dekbon weet ik niet, er zat een papiertje bij t sperma maar dat is zeker niet wat je bedoeld? Maakt voor mij ook niet uit eigenlijk, het is toch een kruising.
Haha cynthia82, ik zal voor je duimen dat je nu toch een merrie krijgt!
Een merrienaam heb ik al, eentje waar ik echt verliefd op ben, ik hoop ook zo op een merrie want dat is het makkelijkst. Dan kan het veulen zonder gedoe thuis in de kudde opgroeien.
Voor een hengst zoek ik nog een leuke plaatsnaam/regio/eiland whatever in portugal.
Modena is namelijk een stad in Italië, we hebben ook al een Paris, dus het voelt logisch en is bovendien een mooie verwijzing naar Modena. En portugal als verwijzing naar de lusitano. Dus als iemand hier nog iets weet...