hopelijk wanneer ze aan huis heb staan meer mee kan praten. Binnen nu en 2/3 maanden hopelijk thuis
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
hopelijk wanneer ze aan huis heb staan meer mee kan praten. Binnen nu en 2/3 maanden hopelijk thuis
linda2008 schreef:Welkom Seven en Esther! Zijn het voor jullie en voor de merries de eerste veulentjes?
Suffie, dat is al een mooi eindje op weg
Fotsy, aandoenlijk om te zien he?! Jupi heeft het ook dat ze al wat meer gaat liggen dan normaal. Ze toont niet alsof ze het zwaar heeft, maar je ziet dat ze wel regelmatig wat gaat rusten. Vooral als ze savonds weer op stal komt, eet ze haar buikje vol en gaat ze heerlijk slapen.
Gister Bucks haar veulentje weer gevoeld
Jupi is het eerst aan de beurt, bij haar voel ik niks. Angel waardeerd het niet als ik ga voelen, maar die van bucks lijkt een ware herrieschopper
. Dus hopen maar dat dit jaar alles goed gaat
arme merrie ze was het er ook niet mee eens zo te zien.

. Hoe krijgt ze het voor elkaar. Hopelijk valt het inmiddels weer mee met de neus? edit: oh jee, een flinke bult erop. Succes met de DA straks, hoop dat het meevalt. Flo mag wel een toontje lager zingen hoor, even geen diva met zo'n bult op je neus..

dus ik vrees dat het nog paar dagen tijd nodig heeft...

? 

met mijn stiekeme voorliefde voor fjorden (zelf de laatste Havstad nakomeling gehad
) blijf ik echt eventjes zwijmelen bij jouw paardjes en combinaties!!! Ik ga je op de voet volgen
super leuk dat je je hier meld
welkom!
en leuk dat je volgt !!