Janinevv, Ach wat sneu, ik kan je niet helpen met advies
pretty, Go Vera!!!
Fotsy ,
Snap volkomen dat je verliefd bent, kom maar door met de foto's!
Dyonne, Wat een heerlijk bekkie
Wat heeft hij nou voor kleurtje?
Kabayo,
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Het was het wachten waard volgens mij?!
Vind het zo naar voor je. Je weet wat je moet doen als het zover is, maar oh wat hoop je dat er wonderen gebeuren op zulke momenten. Sterkte.
Wat een prachtig, práchtig koppie. En aftekeningen op bestelling gekregen lees ik? Top!
Ik leef zo met je mee; moet er echt nog geregeld aan denken. Dat je een veulen kwijtraakt bij de geboorte is zuur, maar je merrie; zo erg. Kost echt tijd en dan nog....

lekker op je roze wolk blijven zweven! Wat een prachtig meisje!! En zo veel spammen als je wilt hoor 
)

) en hengst is heterozygoot agouti en extention dus was 'maar' 25% kans op valk en dat twee maal op rij krijgen, vind ik toch spectaculair. Had deze keer echt een palo verwacht.

Fotsy schreef:klopt aniekr papa is perlino maar Elsa draagt geen agouti (er zijn gekke mensen die een vosse merrie laten testen) en hengst is heterozygoot agouti en extention dus was 'maar' 25% kans op valk en dat twee maal op rij krijgen, vind ik toch spectaculair. Had deze keer echt een palo verwacht.

)
Hopelijk alles goed met Vera