Ik ga normaal de 30ste scannen. Anders zit ik vast qua beschikbaarheid. Onverwacht werkdagen bij gekregen, goed voor mijn studies dat wel En hebben de dames meteen wat rust om de kudde al wat te bepaleb
xApple
Geplaatst: 25-08-15 09:29
Dustinlover schreef:
Tjee wat een weer bij sommige zeg!
Rianne je hebt al veel mensen die willen luisteren, maar anders hier ook altijd een pb box open.
Apple succes
Gefeliciteerd !
Djoena
Geplaatst: 25-08-15 09:29
Succes vandaag xApple
Dustinlover gefeliciteerd!
Inowa, ja! ik denk dat dat een hele mooie combinatie zal worden!
Rianne, je mag mij ook altijd PB'en
Manda! Ik wist het ook al, maar ze is echt mooi! (krijg er BIJNAAA rammelende eierstokken van haha!)
AZ ik ga meteen even je topic checken
Kiki Wauw wat een water
Elmars ook al, die stal zeg!
Clemys, spannend zeg, hopelijk heeft het gepakt.
Hier is het nu droog, maar lekker warm is anders Gisteren wel flink veel regen gehad en een klein beetje onweer.
Tjonge wat een noodweer bij jullie daar! Wij hebben geen drupje regen gehad gisteren. Vanochtend regen maar gewoon een rustige bui. Nu schijnt de zon weer.
AZ ik had je natuurlijk al gefeliciteerd maar gewoon nog een keer, tis een prachtige hengst.
DL gefeliciteerd, jou heb ik ook facebook ook al gefeliciteerd maar ook nog een keertje.
Robynn rammelende eierstokken
xApple succes bij het scannen. Hihi zo nerveus.. agoss.
Pff spannend zeg Xapple! ben ik blij dat mijn DA nooit geen uur zegt, maar dat ie gewoon verschijnt wanneer hij kan. Wel tussen de uren dat ik zeg. Maar dan loop je niet zo te stressen denk ik.
He verdorie wat naar..... Volgend jaar op tijd weer proberen? Hier ook spannend of die van ons gaat pakken vandaag of morgen, laatste poging... Ook inmiddels al 4 maand mee bezig maar pfffff, wat een spanning...
AZ gefeliciteerd met het laatste veulen! Hopelijk pakt ze nu op de veulenhengstigheid.
Wat een weer bij sommigen. Hier hebben we wel wat regen en onweer gehad maar dat was ook welkom.
DL, gefeliciteerd!
xApple, wat jammer
Hier zit Amy vandaag op 150 dagen. Voor het eerst een buikenfoto gemaakt. Weet niet of het al van het veulen is of nog van het gras en haar 4 voorgaande veulens (kruiwagen gooien ze altijd om, bleef ze iig even staan voor een foto)
Van de achterkant is nog niets te zien. Op het eind wordt ze altijd heel breed.
En Snazzy had een dwarsligger vandaag (172 dagen): Over een maandje zal al wel wat beweging van het veulen te zien zijn.