Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
jeniej schreef:Even een vraagje mijn pony heeft de laaste paar dagen dat ze natte scheetjes laat,maar haar mest is niet heel erg dun wel dunner dan anders maar zeker niet water dun. Nu heb ik verder niks aan haar voer veranderd. Ze krijgt onbeperkt ruw voer en 2x op een dag een halve kilo brok met wat voederwortels (ook een halve schep) verder is ze in haar gedrag wat onrustig. Is dit een reden om me zorgen te maken? Ik laat over 2 weken zoiezo de dierenarts komen om weer te enten, zou ik dat nog af kunnen wachten?
Urielle schreef:jeniej schreef:Even een vraagje mijn pony heeft de laaste paar dagen dat ze natte scheetjes laat,maar haar mest is niet heel erg dun wel dunner dan anders maar zeker niet water dun. Nu heb ik verder niks aan haar voer veranderd. Ze krijgt onbeperkt ruw voer en 2x op een dag een halve kilo brok met wat voederwortels (ook een halve schep) verder is ze in haar gedrag wat onrustig. Is dit een reden om me zorgen te maken? Ik laat over 2 weken zoiezo de dierenarts komen om weer te enten, zou ik dat nog af kunnen wachten?
Future ging twee dagen vrij plat en dat herstelde vanzelf. Volgens mij bij ons van de wortels.
Balou_k schreef:Mijn merrie had/heeft hetzelfde. De dierenarts gaf als verklaring dat het veulen in haar darmen port en dat het slijmvlies hierdoor geïrriteerd kan zijn. Hierdoor zou dit komen, ik moest mij absoluut geen zorgen maken.