[HK]Het Dikke Buiken Topic 2014

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:38

Vind het ene vreselijk idee, de afgelopen 13 weken heb ik zo'n band met de knappe kerel ontwikkeld dat ik het echt een eng idee vind dat hij 4 uur verderop komt te staan...Maar in de beste handen waar ik hem aan toe kan vertrouwen. Een vriendin van mij heeft een hele mooie paddock paradise waar hij komt te staan met twee oudere merries en een ruintje. Opvoeding blijft dus strak maar ook speeltijd :)

Sterkte Dorinda :(

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 22:48

Wat erg DM van je hondje ik duim voor je

Lisa succes met het gemis van Arie! 4 uur :wow: heen en terug bedoel je dan neem ik aan?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:02

nope...4 uur heen...4 uur terug. met de personen auto is het iets meer dan 3 uur

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:05

jemig, naar Den Haag zelf is 2,5 uur vandaar mijn verbazing. Ik ben laatst met een Peugeotje 205 van Zeeland naar Groningen gereden dat is 3.15 uur.. Zonder pauze dan dat wel. Maar je hebt natuurlijk een trailer hoe kon ik dat vergeten!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:07

klopt, en naar m'n vriendin zei je dat het ene half uurtje bij jou vandaan ligt dus klopt ook ;)

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:53

Dat is een eindje.. en ik al zeuren toen ik mijn jaarling naar Zeeland bracht vorige week over 135 km :P

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:43

Wow! Das wel een behoorlijk stukkie karren ja! Maar ach... Als ie daar goed staat...

Vandaag op 304 dagen dracht:
Afbeelding

Vanmiddag samen een lekkere wandeling gemaakt in de bossen.
Afbeelding

En weer thuis nog ff terrasje gepakt hihi! :D
Afbeelding

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 17:16

Hahaha kijken ze niet raar op als jij met je merrie op het terras gaat zitten?
Of doe je dat vaker?
Mooi buikje trouwens

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 17:19

heerlijk mooie bolle buik!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 17:25

Nee hoor, doen er wel meer. We zitten aan t bos he. Al hebben ze ook gewoon paardenstands haha! ;)

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:13

Dat gaat niet lang meer duren :P Spannend hoor. Wel grappig: lekker aan de wandel, ff wat gaan drinken op terrasje met je zwangere vriendin :P haha

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:40

DMHorses schreef:
Haha leuk die foto's van moeder en zoon.

Hier weer een vreselijke dag gehad, een van onze hondjes is plotseling heel erg ziek, hij was gister al wat aan het braken en vanmorgen liep het bloed uit zijn kont en heel lusteloos, gelijk bij dierenarts geweest en hele dag druk mee. Hoop dat hij het redt want hij is echt heel erg ziek, het lijkt op een infectie maar blijf het vreemd vinden.

Ik lees net een bericht dat op facebook rond gaat over dat er in het land een honde virus heerst waarbij ze gaan braken en diaree hebben en niet meer willen eten en drinken. Ze krijgen het door in aanraking te komen met besmette uitwerpsellen van andere honden of door er aan te ruiken.

Dus alle honden bezitters opgelet!!!!

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 20:22

Woogy dat is echt het andere eind van Nederland voor jou..

YildizArabs dat ziet er super uit... mooi buikje met uierontwikkeling. *\o/* *\o/*

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 21:44

DM ons hondje was ook zo ziet met oud en nieuw het is inderdaad een virus wat heerst na een prikje van de VA was hij er zo weer bovenop.

Woogy dat is wel heel ver rijden inderdaad maar ja als hij er fijn staat.

fijn Set dat het goed gaat met de buurman het lijkt wel broer en zus :D .

Yildiz wat ziet ze er prachtig!

Ik hoop van het weekend weer wat foto,s te maken onze dames groeien erg hard.

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 10:43

Wat ziet Tie er goed uit, Yildiz! Ben zo benieuwd wat ze in die grote buik verstopt!

Mijn drachtige meisje is zo enorm aan het verharen dat foto's erop het moment niet in zitten, ze ziet eruit als een geplukte kip :D
Gisteren heeft ze in de paddock gestaan met mijn andere merrie en 4 maanden oude merrieveulen. Ze heeft volgens mij nog niet door dat ze over 2 maanden ook zo'n klein monstertje heeft, ze moest er maar weinig van hebben :=

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 10:48

Wat is Arie toch een heerlijkheid zeg.
Liep zo de trailer op, stond als ene huis. Toen we bij z'n nieuwe huis aankwamen was hij wat verward maar wandelde de grote paddock in alsof hij er tijden woont. Met de ruin gaat hij super, binnen 5 tellen waren ze aan het spelen en rondhopsen. Met de alfa merrie gaat hij goed, die zei 'opzouten!' en luisterde daar super goed naar dus zij was gelijk dik tevreden. Andere merrie ging een stuk lastiger, ging hem achterna jagen en lelijk doen. Tenminste, ook niet heel dramatisch, want als hij weg ging was het ook goed. Vannacht heeft hij apart gestaan in een gras paddock aangrenzend aan de zand paddock met z'n ruinen vriend en een dekentje op. Vandaag gaan ze weer bij elkaar en zou het goed moeten gaan :)
Pony was wel weer wat van streek toen we terug kwamen, vol spanning naar de trailer aan het staren, wachten op haar kind, op z'n gepiep...kan daar toch wel zo slecht tegen :( heb mezelf in slaap gehuild vannacht...Softie die ik ben :\

Hondje van een vriendin heeft dat vieze honden virus gehad en is twee weken echt heel ziek geweest, spugen, niet eten en drinken, heeft zelfs aan het infuus gelegen. Hoe is het nu met je woef Dorinda?

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 12:16

Ach Lisa ik snap dat het moeilijk is hoor als pony zo verwachtingsvol staat te wachten op haar baby.. Gelukkig heeft ze straks een nieuwe. Ik heb ook bijna geen oog dicht gedaan maandagnacht omdat Set alleen stond.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 12:23

belachelijk hoe we onze levens laten regeren door die dieren...maar anderzijds, niet meer dan terecht ;)

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 14:32

hengstenkeuze voor dit jaar is heel makkelijk, geen :D
voorlopig word yuna niet meer gedekt dat is voor ver in de toekomst weer.

katja, fijn dat het nu goed gaat met set en pater zo saampjes in de wei!

cp112, wat woon jij lekker zo zeg, uitzicht op je paardjes als je naar buiten kijkt, lijkt me heerlijk!

ayasha, fijn dat je waarschijnlijk niet gehospitaliseerd bent rond de tijd dat pret moet bevallen, wel zo leuk als je er ook bij kan zijn!

stal_hd, idd een paar bescheiden buikjes hebben die van jou!
en dat terwijl ze al best snel aan de beurt zijn.

liesenlizzy, ook al zo'n lekker buikje, voor wanneer was je merrie ook alweer uitgerekend?

woogy, aah lieve foto's van arie en zn moeder :D
kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt nu de kleine man zo ver van je vandaan staat! :(:) maar zo te lezen gaat ie het daar wel goed hebben met nieuwe vriendjes!

DM, beterschap voor je hondje :(:) ik lees op facebook veel van die berichten dat er een virus rondgaat voor honden, echt naar zeg!

Yildizarabs, zo die heeft een lekkere dikke buik zeg! en al tietjes in de maak..
haha en even terrasje gepakt :D

Yuna is maandag bekapt en ik heb het idee dat ze er toch wel wat moeite mee had met de achterbenen, ze was zo aan het kloten, doet ze anders echt nooit bij de hoefsmid.
en nu loopt ze wat gevoelig omdat ze te kort is bekapt.. sjips!
maar ze staat lekker buiten dus krijgt beweging en de buitenbak grenst soort van aan de wei dus daar kan ze ook in en aan het werk nog.
eergister en vandaag heel goed het veulentje gevoelt! :D wat een leuk gevoel is dat toch elke keer!
heb het ook kunnen filmen:

alyel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:21

wat leuk crazy_funky!!! Hoe ver is je merrie?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:21

Woogy schreef:
belachelijk hoe we onze levens laten regeren door die dieren...maar anderzijds, niet meer dan terecht ;)

Belachelijk zou het pas zijn als het ons niet zou interesseren.

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:22

alyel, waarschijnlijk moet ze begin april :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:25

crazy_funky schreef:
alyel, waarschijnlijk moet ze begin april :)

Hey, gaan wij samen zitten waken!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:26

foto van vanmorgen door verzorgstertje
Afbeelding

lekker smerig :') maarja ga ze niet grondig poetsen als ze 24/7 buitenstaan..

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 15:27

gezellig Ayasha! :D

ik heb het idee dat de buik op dit moment niet zo veel meer groeit, of ik zie het niet meer haha!