Het hoofdpersonage van dit veelbeschreven boek(erotische thriller) heet Annastacia,daarom dat ik eraan dacht,annastasia.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pretty schreef:'t komt wel goed Olijf,we praten je doorheen de dracht :(:)![]()
Annastasia (god waarom denk ik nu altijd aan het boek 50 tinten grijs,sorry) oh dat had ik misbegrepen,zou het geen lichte koliekverschijnselen kunnen zijn,van koud water te drinken bvb?
pretty schreef:Olijf anderen dan ik kunnen je hier wel een beter antwoord op geven,maar ik weet wet dat het veulen net voor de geboorte van zn rug naar buik draait om het geboortekanaal in te gaan. Dat kun je maar voelen als de weeen al begonnen zijn.
Hoelang tevoren het veulen van voor naar achter draait,dat weet ik eerlijk gezegd niet![]()
Quibje je merrie ziet er schitterend uit hoor!
Cynthia wat blijft Dais bescheiden drachtig,ze lijkt goed in dr velletje te zitten,toppie!
DL Livinia is drachtig,geen twijfel.En Empty toch ook,zeker als je die van voren bekijkt. De eerste is lastig,met al dat haar,toont ze van voren buikje?
Whisper is WIT!!! Ze zit gewoon super in haar vel,dat zie je zo!
Anastacia dat is schrikken,vaak zijn ze gewoon wel es een paar dagen minder,tijdens de dracht,snap wel dat je je gelijk zorgen maakt.
pretty schreef:Annastasia (god waarom denk ik nu altijd aan het boek 50 tinten grijs,sorry)