Graag gedaan hoor, Thomas! 
Eindelijk heb ik dan tijd om het hele verhaal over alle sores hier te plaatsen:
Door diverse ruzies, problemen en jaloezie op stal hebben mijn instructrice en ik besloten te stoppen met onze werkzaamheden op stal. Zij is gestopt met lesgeven, ik heb mijn rijlessen opgezegd (ik ga iemand die geen goed woord voor mij overheeft echt niet meer sponsoren), ik ga stoppen met werken op de manege. Het liefst verhuizen we ook de paarden, maar om enkele redenen gaat dat helaas nog even niet. Hopelijk kan Wild straks na haar veulen terugkomen op een nieuwe stal waar we rust hebben en ontspannen met de paarden bezig kunnen zijn.
Ik heb het zo lang mogelijk voor me uitgeschoven, maar nu moet ik toch echt onder ogen zien dat Wild binnen een maand verhuist. Ze gaat naar de fokker om daar te bevallen en de zomer met haar veulen door te brengen. Dat betekent dat mijn dagelijkse middag genieten verandert in twee keer in de week een bezoekje aan haar. Onze thuissituatie is niet echt stabiel en ik heb straks eindexamen, waardoor ik Wild haar steun erg goed kan gebruiken, maar helaas gaat dat niet op. Ik weet van mezelf dat ik in een gat zal vallen als de routine van het paard doen verdwijnt en daar zie ik erg tegenop.
Dus ja, allemaal even wat minder fijn nieuws..