haha, dat kan hoor, zie het mij alleen niet doen, ik ga nu eindelijk voor een half jaar op les, en naar de L1 dus vind ik ook al een vooruitgang. Heb er wel zin in. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha, dat kan hoor, zie het mij alleen niet doen, ik ga nu eindelijk voor een half jaar op les, en naar de L1 dus vind ik ook al een vooruitgang. Heb er wel zin in. 
)
Paardenbuik, geitenbuik, mensen buik
Mooi om te zien hoor!
) Als ik dat zo zie kan ik me voorstellen dat het voor de drachtige mutsen ook best zwaar moet zijn.
Erg leuk om te horen!Hollybolly schreef:wordt nu al weer zenuwachtig als ik eraan denk, maargoed heb nu wat meer ervaring, met de dracht. en het zal wel goed komen
Ik zal voor je duimen!

Hollybolly schreef:jammer, hoopte dat er weer velen van jullie erbij zouden zijn volgend jaar waarmee ik kon babbelen
dank je iwayalover
) Als het een hengstveulen is, dan gaat hij waarschijnlijk voor de verkoop en dan laten we haar dit jaar nog weer dekken.Cayusejuhh schreef:NEEhelemaal zelf ( ik was er nog trots op ook)
tot mijn vent me zag en woest werd!! JIJ GAAT NU ONMIDDELIJK VAN DIE KNOL AF!!![]()
Ja baas..
Ik schrok ook toen ik jou buik zag, zooo he, knap dat je dat zo goed volhield!!
Maarja, als je dat kijkt hoe blij ze zijn met hun kleintje als het geboren is
Ben benieuwd wie er eerder zal zijn Fayette (24 april) of jouw Romy.
Ik weet dat de 2 eigen merries van de hengstenhouder waar Fayette is geweest allebei bij de eerste keer dekken drachtig zijn geworden (beiden niet in de veulenbronstigheid gedekt maar in de hengstigheid direct daarna). Fayette was ook met 2 keer dekken drachtig. Die had alleen wat problemen om te laten zien dat ze hengstig was met het gevolg dat de hengstigheid voorbij was (want dat wilde ze wel weer laten zien
) en we haar hengstig hebben gespoten.
Libel vaag bezig geweest? Klinkt mij in de oren als dat Beeb idd bezig is geweest of niet lekker lag maar na al die slechte verhalen van de afgelopen dagen ga je dan bij zoiets toch meer zorgen maken.

Gefeliciteerd met het veulen! Waar blijven de foto's?
Flashback nav Nadine d'r buik. Jemig ja, vorig jaar had je zo'n verschrikkelijk bolle buik! En dan nog op het paard komen? Ik heb nu al moeite met Fayette d'r hoogte laat staan dat ik dan ook nog eens zo'n dikke buik zo hebben!
Totaal ander type dan Gulliver waar Fayette nu van drachtig is maar deze hengst valt wel weer binnen hetzelfde type wat Fayette is.
Als ik er aan denk zal ik van het weekend eens een ochtend- en avondfoto van maken.

)
frenia schreef:@ Fayette: wijdbeens?

, of is dit de pc thuis?
!!! Allemachtig! Kon je daar nog mee uit de voeten???!!
(en dat twee keer
)

en gewoon proppen 
!
!
.