Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
StalMelyn schreef:Luna, krijg je dan een getrainde volwassen hond? Of gewoon een puppy?
Mij lukt het echt niet om via de telefoon op iedereen te reageren.
Wilde Icecrystal sterkte wensen met de droes en paard. Hoop dat het de rest gespaard blijft.
Icecrystal schreef:DDD prachtige hengsten zeg! Wel eens met Vulina dat de merries wat schraal lijken op de foto's.
Muronia schreef:Icecrystal bah zeg, sterkte ermee. Hopelijk knapt ze snel op en krijgen er niet meer paarden last van. Ik heb er geen ervaring mee.
Ik ben ook weer aan het camerapuzzelen. Ik heb eerder een wifi-camera gehad die voortdurend haperde omdat de wifi in de stallen te slecht was. Vorig jaar had ik een camera met vaste aansluiting en dus een kabel door mijn hele huis heen liggen. Inmiddels ben ik overgestapt naar een andere provider en is het wifi signaal in de stallen beter. Ik wil graag een camera waarmee ik via een app op mijn telefoon mee kan kijken, en waarmee anderen met wie ik de link deel ook mee kunnen kijken. Scherp beeld, ook s nachts en het zou mooi zijn als hij handmatig draaibaar is. Ik zit te kijken naar foscam maar er zijn zoveel verschillende types dat ik niet weet welke goed en geschikt is. Iemand een tip?
AM_Horses schreef:Ddd. Leuk stippels. Ik ben het ook met Vulina eens, vind ze echt schraal staan. Beter nu wat reserves, anders hou je geen paard over na de bevalling en zogen
Edit. Ik lees nu van het hooi. Vindt het wel zorgwekkend als ze zo snel invallen. Hier krijgen ze ook niet het rijkste hooi en zijn tonnetje rond