Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pauk schreef:Even ego..
Vanavond om 21.36 is Oraya van den Alsemgeest geboren.. Een merrieveulen van Orion en Spielberg!
_Patrick_ schreef:Iemand zei geen eetlust voor de bevalling whis heeft der krachtvoer met slobber nog op net voor de bevalling hahaha.
LoesvL schreef:Babyboom!!
Vannacht opgestaan helemaal niks, vanmorgen staat er een merrie bij, alles lijkt goed!!
Voor ons een perfect veulen
vrouwke schreef:Vorige week zondag geschrokken, Storm had koliek.
DA geweest, was zo zielig. Heb al 16 jaar paarden nog nooit een met koliek gehad.
Ben me kapot geschrokken.
Maar gelukkig springt die nu weer als de beste.
tanjaatjuhh schreef:Passoa is vandaag ook uitgerekend maar heeft geen haast![]()
Pauk schreef:Loes en KBK Gefeliciteerd!
Biancaatje nee ze staan op mijn eigen fb en op die van mijn stal pagina maar niet ergens bij koudbloeden.
Vrouwke das schrikken zeg!
Iedereen bedankt voor de felicitaties! Ik ga straks om 11 uur ze buiten zetten en droogfoto's maken en dan komt er meer online.
Oraya is inderdaad wat ik heel graag wilde. Een merrieveulen en ze lijkt nog heel erg knap ook.
LoesvL schreef:SofieHavan ben jij de volgende in het rijtje?
SofieHavan schreef:LoesvL schreef:SofieHavan ben jij de volgende in het rijtje?
Ik hoop het eigenlijk heel erg, k ben het zo verschrikkelijk beu, 't heeft nu wel lang genoeg geduurd!
Maar ja, da's met die vlekken die ik besteld heb hé, dat duurt langer om in te kleurenbij de anderen is 't gewoon: hup emmer kleur erover en klaar, bij Evita's veulentje moet er echt binnen de lijntjes gekleurd worden
Maar bij Pol mag het toch ook eens gaan komen!