Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) jolandje schreef:even vraagje, over schouwen, mijn hengst staat in een weide met de ruin , de merries staan aan de andere kant van het pad, dus 3 meter ertussen, is dat voldoende om te zien of de merries evt, weer hengstig worden of moet ik er echt met de hengst vlak bij staan zodat ze met de neuzen tegen elkaar kunnen? dus met de hengst naar de merriewei lopen?hoe doen jullie dat?
anna nogmaals gefeliciteerd met jullie prachtige meisje, ( de plaatjes voor rosalie gaan vandaag op de post)
Kun je het je voorstellen; hier in de Achterhoek tegen de Duitse grens geen druppel regen, alleen veel wind............. Tjonge, wat een water bij jullie, die stallen stonden zeker ook allemaal blank en de paarden met hun voeten in het water?
Geniet van je kraamtijd en laat je lekker verwennen. Als de tijd daar is, ben ik wel heel nieuwsgierig naar een mooie foto van je dochter als je die wilt plaatsen.
dat is schrikken zeg. Gelukkig verder geen gewonden. Hier hebben we vanmiddag een beetje onweer met sloegen gehad. Duurde zo'n tien minuten en dat was het.
(hopelijk !)