Ik heb ook al 3 (langharige) dondersteentjes rondrennen hier, maar anders..... Snoevie, misschien is het makkelijker op Hercules te leiden, Ravina loopt echt wel achter haar kind aan. Zo doe ik het ook (hoewel TiSento wel achter zijn moeder aanloopt), maar dit is een stuk makkelijker en zo leer je ze gelijk mee te lopen (wel eerst met arm achter zijn kont en voor zijn borst )
Monnie lekt weer pfff. Maar doorzichtig geen melk en was ook nat op der benen. Ze is wat meer onrustig dus zal het dan nu toch gaan gebeuren of zeg ik dat morgen weer hahaha. Ik dacht ik doe ook eens mee met de mode en laat eens der doos zo zien hahaha. Ziet er ook goed uit dus wie weet
Ja mijn ouders verklaren ons allemaal voor gek. Wie gaat er nou naar dozen en tieten van paarden staren . Ik moet zeggen dat af en toe als ik op mijn laptop in de collegezaal forum aan het doorlezen ben ik wel snel doorscroll om geen rare vragen te krijgen. Had laatst mijn screensaver aan en daar komen allemaal foto's op, dus ook de dozen en uierfoto's die ik van zuur had gemaakt, toen moest ik ook wel even wat uitleggen.
Daarom maak ik er tijd een link van als het om dozen foto,s gaat. Ik zit toch heerlijk nu thuis even dus niemand die wat ziet hahaha.
Cynthia82
Geplaatst: 18-05-11 21:01
Nou, dat doe je hierboven niet, Maseike
Even vraagje: TiSento is echt superschattig, maar hapt/knabbelt wel de hele tijd aan ALLES! Dus ook aan mensen. Zodra je bij hem in de buurt komt, is hij zo blij dat hij gaat 'knuffelen'. Soms lief met zijn lipjes, maar soms ook best hard in zijn enthousiasme (zeker als ik terugkriebel). Waar leg ik de grens van wat wel en niet mag? Want hij bedoelt het goed als knauwen, dus ik wil het niet afstraffen, maar als hij straks tandjes heeft, is het minder leuk. Hij is ook heel enthousiast en al sterk voor zijn 6 daagjes. Als ik nu niet streng optreed, krijg ik denk ik echt nog problemen met hem als hij wat ouder is. Er is niets onvriendelijks aan zijn gedrag, maar hij is zo blij en enthousiast en vindt mensen zo leuk... Dus.. waar leg ik mijn grens en hoe kan ik hem het best 'straffen' zonder hem af te schrikken?
Nou Mel staat me een BA om... Stal eigenaar had toch ook de druppeltjes gezien aan der uier. Geen melk, maar had t toch goed gezien Dus nu toch spannender
Nou Mel staat me een BA om... Stal eigenaar had toch ook de druppeltjes gezien aan der uier. Geen melk, maar had t toch goed gezien Dus nu toch spannender
Ik geef je een hand ook hier wacht ik op een foontje.