inowa spannend.. zou toch wat zijn zeg! Daar hoopte ik ook zo op(mocht t echt zijn) maar gezien ulf altijd zo mega hengstig is en zo slank als een den.. helaas.
Bibi gaat bevallen vannacht! hihi
Eilinora
Geplaatst: 16-03-11 21:00
dit vind ik ook echt een prachtige scene van dirty dancing
Steffi_H
Geplaatst: 16-03-11 21:12
Zo inowa, winoa is wel heeeel erg dik hoor! Ik denk eerlijk gezegd ook dat ze schijndrachtig is.
Peepsje haar uiertje is ook wel wat gegroeid en ze is lekker rond!
mogen nu wel weer veulens geboren worden vind ik Niks gehoord over peeps dus peeps zal rustig zijn. PEeps neemt ons in maling. gister ochtend en middga heeeel onrustig, avond rustig, vanmorgen heeel onrustig en nu rustig.
ja nou vanmiddag was het gewoon niet leuk. stalfenootje liet der kind gewoon voetballen voor peeps der stal, terwijl peeps rust wil. hallo dat doe je toch niet.
groot gelijk. Ravina staat op een manege,waar het natuurlijk ook krioelt van de kids soms. ik ga waken als een leeuw voor die box tegen de tijd dat ze bijna moet bevallen
hier ook veel kids, maar die hebben hun paard voor stasan en komen niet veel achter. maar een stalgenoot bij peeps in het blok heeft een kleine en die ging dus voetballen. ik vind het niet erg maar dan als het veulen eruit is
heb ik gelukkig geen last van. Pff zie eerlijk gezegd al op tegen het waken. Helemaal alleen, tussen de plantages in de donker. Hoop dat men zus mee wil waken.
ik hoop eigenlijk ook dat ik niet alleen hoef te waken,maar dat zal meevallen,want een merrie van de manege eigenaar is om dezelfde tijd uitgerekend als Ravina
Maseike
Geplaatst: 16-03-11 21:47
Neonlight schreef:
Gezellig, samen waken! En dat hoort echt met wijn gepaard te gaan, vraag maar aan Maseike.
Amandake ik kom vanavond nog even langs op de chat, maar zonder wijn en zoutjes hoor
Laatst bijgewerkt door Maseike op 16-03-11 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt
nog geen veulen ? hier twee onrustige merries die het zat zijn. wieneke durf ik niks van te zeggen 2 jaar geleden na 4 nachten en dagen waken op een onbewaakt moment lag candy ernaast een echte fopmerrie dus.
ubimone
Geplaatst: 16-03-11 22:08
mijn meisje met haar buikje op 311 dagen
RA RA WAAR ZOU DIE BEEB ZICH NOU TOCH VERSTOPPEN????
En natuurlijk de Memmen!!! Moon vermoord me als ze ziet dat ik haar boezem op internet zet! hahahaha