Ahh bedankt meiden! Wat zijn jullie allemaal lief!!! Ik wil inderdaad thuis bevallen.. En wat die vliezen betreft.. ik was er nog niet helemaal klaar voor! Dus ik wacht nog even...
Neem je tijd zou ik zeggen (ook al heb ik er geeeeeeen verstand van ), het is iets wat je niet zo heel erg vaak in je leven zult doen en je zult zelf het beste weten wat goed voor je is.
Ohhhhh Rian spannendddddddddddddddd. Hoop dat alles goed gaat! Ik duim voor je! Heel veel succes en sterkte ( wat zeg je eigenlijk bij een aankomende bevalling ) Laat je ons wel even weten of het een hengstje of een merrie geworden is Ik weet zeker dat je het kan! Het is nu natuurlijk heel eng. Maar wat lijkt het me mooi om strax je kindje eindelijk te zien en vast te houden! Je kan het! Zet um op! En hoop dat je mannetje er niet bij neervalt Wens hem ook succes of sterkte, wat je dan ook zegt
Laatst bijgewerkt door Angeltjuhhhh op 09-03-08 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Woei, spannend Rian. Het is echt zover!! Ik hoop dat alles voorspoedig gaat en je snel je kindje gezond en wel in je armen kunt houden. Probeer nog wat te slapen Of zijn de weeën te heftig?
Isis was begin van de avond héél onrustig, ik denk dat het veulen gedraaid is. Ik ben wezen kijken, maar ze zweette niet. Ik hoop dat ze het nog even binnen houdt, ze zit pas op dag 298.
Macy hoeft nog maar een week, dus dat is geen ramp als haar veulen geboren wordt.
We zijn sinds gisteren dag en nacht aan het waken. Marije gaat om een uur of 5 's middags naar bed en slaapt dan tot ongeveer 23.00 uur. Dan waakt Marije de nacht door.
Spannend Fen! Je mag me bellen he, mocht ze niet meteen beginnen! Wil ze graag beide zien, en natuurlijk stills maken.
---------
Enne Rian: Succes meid! Zet 'm op!!
------------
Topic word zo snel mogelijk geupdate, maar helaas hou ik jullie tempo niet bij... Jullie praten echt té hard. Gelukkig dat Martine wel goed helpt, dat we hem iig up-to-date kunnen houden!