Ja inderdaad! mag 2 maand niet sporten (wedden dat ik over 2-3 weken alweer aan het rijden ben ) Vorige breuken waren snel en goed genezen dus ik heb er goede moed in Heb vandaag nog geen enkele keer pijn gehad en zit nu met mijn gips been onder mijn ander been .. ik zit er dus op ach ja.. zit lekkerder
ik kan niet echt veel verzinnen. Hengst moet met een R beginnen... Wat dachten julie van Romantic Timothy met roepnaam Timmy? En merrie... Florence, Barbie, Venice... : Haha.
Okee ik ga los hahaha. Chique cheval noir. Chique noir. En ga zo maar door haha. Ja ik ga niet alles zeggen anders men pikken haha. Nee geintje maar ik wil heel graag de naam Monchique erin terug laten komen. Het is haar beeb dus vindt leuk als beeb wat van moeder heeft.
Zoiets wil ik ook wel doen, alleeen dan anders. Siena is een italiaanse stad, dus ik dacht alsd het een merrie wordt een Italiaanse stad als naam ook. Maar ik vind Barbie zo'n leuke naam
.....leest (denkt ) ook mee .. Chiquita (le Monde)
ehm ;ik moet zelf ook nog wat bedenken (ook met een C) en ik heb er ondertussen ook wel een paar.
Ik heb zitten denken om van nu af aan alle veulens die hier geboren worden een achtevoegsel te geven ,en wel ;"dream" dus bv : Crystal Dream en dan zou ik mijn 2 jarige merrie alsnog Amazing Dream gaan noemen . Wat vinden jullie ervan? .....Gek?
Laatst bijgewerkt door KahluaB op 06-03-07 18:16, in het totaal 3 keer bewerkt
Thomas5, zo te zien ben je nog aardig mobiel met je gipspootje. Leuke foto's van je beestenboel, genoeg bevallingen dit jaar zie ik wel.
Frenia, Angel begint toch serieus een uier te krijgen. Schattig die spikkeltjes erop.
Pauk, leuk broertje!
Mazzel-meid, beterschap! Jammer dat de hengst te koop staat, maar wie weet blijft hij beschikbaar.
Tja, en namen.....ik denk er niet teveel over na, kijk eerst wel wat eruit komt. Hoewel ik nu dus wel namen klaar heb liggen als er een spikkel uit komt. Maar ja, dan wordt het natuurlijk een effen veulen..... Wel leuk om de naam met Chique te laten beginnen!
mazzelmeid: beterschap! maxolo te koop? hoezo? en ja, ik ben overtuigd dat het een hengst wordt en anders moet ik alles maar dubbel kopen en de blauwe zelf opeten
thomas: heb geen idee wanneer het zou komen stal vandaag extra dik gestrooid inclusief houtkrul, want het begint toch dichtbij te komen nu, ik wacht en wacht voor vandaag of morgen is het niet denk ik...denk eerder toch na de uitgerekende datum... zeker met dit weer: welk paard heeft er nu zin om nu een veulen ter wereld te brengen
Nu jullie het toch over namen hebben, ik heb dus echt nog geen flauw idee Mama Liesa, papa Beatles (Bietel uitgesproken ) Kleine wordt vos of vosbont waarschijnlijk, als de voorouders niet meespelen kwa kleur (als dat kan tenminste..) En het is een shet iemand stoere namen?
@Kitzbi: bescheiden buikje hoor! ziet er goed uit! @KDHtjuh: bedankt voor je leuk reactie! tis ook echt een droppie om optevreten! @Thomas5: beterschap met je voetje! wat een leuke lammetjes!! @frenia": wat een uier heeft ze... lijkt idd wel of ze studeerd voor melkkoe.... @Mazzel-meid: beterschap! hopelijk knap je snel weer wat op!
zo volgens mij heb ik die grote lijnen wel beantwoord.... wat vinden jullie van lisa der buik??? zie blz terug...
Ja ik wil echt graag een naam wat begint met Chique- ?? Hier kwamen ze ineens thuis met Cypress Hill die wordt stoned geboren het veulen hahaha. Ik kom er niet uit voor een hengst. Dacht ook iets wat amaze zei met een toevoegsel erin met mij achternaam. pffffff hahaha.
amaze: ik vind het wel leuk bedacht en je kunt er met iedere letter wel iets voor verzinnen (onze Amazing heet trouwens officieel Amazing Star, haar moeder Unlimited Star enz)
Namen.... is niet zo makkelijk. Voor een merrie heb ik het al. denk ik..ik wil de merrie naam in ere houden, dus daar heb je dan niet zo veel fantasie voor nodig. Voor een hengstje.. tja ik heb al een lijstje en daar komen er steeds bij en er vallen er weer af.
Nog een tip voor iedereen met een geboorte band. Mocht je batterij van de zender op zijn, vervang hem dan, -logisch- maar je moet wel een Duracell nemen anders werkt ie niet. Ben er vanmorgen even zoet mee geweest en nadat ik de fabrikant gebeld had, was het "probleem" op gelost. Ander merk batterij kan storingen opleveren.
ook ik heb nog geen namen mijn merrie heet nejira ka en de vader is dus poker wil graag arabische naam met een betekenis,of een combinatie van pa en ma
@Thomas5, vond je dat je merrie te veel aandacht kreeg met haar wond?! En dacht je laat ik mn been maar breken, wordt ik ook lekker vertroeteld!!
@Cuba, vervelend met je voet, ik heb precies het zelfde gehad, grr..
Sterkte dr mee allebei..
@Kitzbi, inderdaad nog weinig buik, mijn merrie had bij dr 1e veulen na een maand al een mega buik.. Een andere merrie bij ons op stal is ook drachtig van dr 1e en die heeft ook bijna geen buik, wat een verschillen toch..
Ik ben ook diep aan het nadenken voor een leuke naam, maar ik kan nog niet echt iets vinden wat ik nou echt super vind..
Verder was Pipje best goed te pas vandaag, ik mag alleen absoluut niet bij dr uier in de buurt komen.. Als dat straks met het veulen maar goed gaat..
Morgen zit ze op 270 dagen!!!! Volgens de foalcam heeft het veulen dan vacht!! Joepie, kan ik stiekum kijken wat voor kleur het wordt.. haha..