Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Klopt...Lady is uitgerekend op 26 mei (donderdag) en jij ongeveer de donderdag daarop. Klopt dat?Citaat:Elady: volgens mij zijn Fanja en Lady behoorlijk gelijk aan de beurt straks... Als alles goed gaat: Fanja 1 juni.
Mac schreef:Ing_Lio: ik zie dat jouw merrie ook met haar achtertenen naar buiten staat. Dat heb ik bij Lee ook gezien. Ze heeft dat normaal ook wel ietsje, maar nu is het erger en ik vermoed dat het door de dracht komt. Is het bij Lio ook erger dan normaal?
IngLio schreef:Mac schreef:Ing_Lio: ik zie dat jouw merrie ook met haar achtertenen naar buiten staat. Dat heb ik bij Lee ook gezien. Ze heeft dat normaal ook wel ietsje, maar nu is het erger en ik vermoed dat het door de dracht komt. Is het bij Lio ook erger dan normaal?
Nog even je vraag beantwoorden:
Eigenlijk is het me nog niet heel erg opgevallen bij Lio dat ze misschien meer naar buiten staat. Het is een beetje haar rust houding volgens mij.
Haar uier is nu flink aan het vollopen en er hangt van achter tussen haar billen al een flinke bobbel uier.
Het kan zijn dat ze daardoor extra zo staat.
Nu ga ik echt slapen! DOEIII
Tinne schreef:Potverdikkie, vergeet ik gewoon de foto van de wei.
Hier dan:
Elady:Beetje creatief idd op de rug van je paard
Vandaag ging het de hele tijd zo: hoe zal ik nu eens gaan zitten
. Ivanka maakt het toch allemaal niet uit
Kan me niet echt herinneren dat Lady een kreng was 2 jaar geleden. Liet liever het veulentje een beetje vrij, maar lette wel super goed op.Citaat:Daar ben ik ook zo benieuwd naar: naar hoe de moeders het gaan doen.
Of ze streng zijn voor hun kind, uberhaupt wel moedergevoel hebben of dat ze te tolerant zijn.