Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vooral omdat ik echt midden in wolven gebied zit. Dus ze bevallen hier gewoon op stal altijd.
. Denk dat iedereen doet wat hun het beste lijkt. Of je nu helpt of niet helpt. In beide gevallen doe je het omdat je het beste voor hebt voor je merrie. Voor mijn gevoel kan ik de merrie maar op 1 manier wat ontzien en dat is door te helpen zodat het makkelijk is voor haar. 

. Zie veel teveel mensen die krapaan pootjes zien en direct hoppa ruk en trekwerk
En in het ergste geval nog niet eens met de weeën mee.

Je keek er zo naar uit. Heel veel sterkte! Hoe is het nu met Poow?
Satinka vordert goed zo te zien. En wat typisch dat Jade uier maakt. Stiekem niet toch drachtig?
. Wij verwachten ook een Livius dit jaar! Ben je er al uit met de hengstenkeuze? Wat Jazz bloed betreft; het is zo belangrijk hoe de merrielijn is opgebouwd. Wij hebben een Jazz x Hurricane x Sultan staan uit de Reina stam, echt een fantastisch paard die altijd wil werken. Het zegt niet alles, maar wat Jazz bijna wel altijd meegeeft is bloed, een bepaalde intelligentie die ze nodig hebben voor het hogere werk en atletisch vermogen.
Super spannend, veel succes en geluk!
. Veel succes met de dracht van de Toto Jr.