De foto's van gisteren. Tussen de eerste en de 2e foto zit zo'n 10 sec, in de tussentijd draaide de buik helemaal van de ene naar de andere kant. Je ziet dat ze met hetzelfde voetje op rust is blijven staan, daar kon het niet aan liggen.
Jammer dat ze net op het moment van de foto haar hoofd ervoor draaide, maar je ziet de buik wel goed.
aan haar hoofd te zien was ze er zelf niet zo blij mee...
ik krijg vanmiddag bezoek bij de pony,s en dan neemt iemand de camera mee om winoa haar veulen op de film te zetten,die is dagelijks bezig met draaien en schoppen enzo
gefeliciteerd met de veulens! het komt al aardig op gang
Heb al 1 plan voor dit veulen, fotoshoot! Heb al iets met mijn vriendin afgesproken, ik in mijn indianen jurkje, mendy neckrope, veulen neckrope en klikken maar!
zo,nu richting stal,ben jullie nog steeds nieuwe foto,s en filmpje schuldig van winoa haha
Tjinta
Geplaatst: 17-02-12 17:41
Kom op Inowa filmpjes en foto's altijd leuk leuk!!!
Whow Diana-Basje wat een ongelooflijke schommel maakt het veulen van Rosa. Arme arme merrie.
Wat een droppie van een dametje heeft Marije er weer bij. Naam vind ik ook superleuk.
Cantate zit nu op 261 Amia er ongeveer twee weken achteraan. Heb beide dames heerlijk gepoetst, bij Cantate kan ik echt overal fijn bij. Amia is iets terughoudender. Maar haar manen en staart helemaal bijwerken vond ze prachtig.
Ach en toen ik eenmaal bezig was dacht ik nu de anderen ook maar... hihi. Manen van Frederiksborgers... wat een werk. Een voordeel je hoeft nooit manen te trekken, dat scheelt dan weer.
RvdB haha dat ken ik, niet eruitlaten hoor! Ik dacht ach een kwartiertje buiten kan nog wel. niks hoor, madame loopt naar buiten en ploft direct neer. Echt direct. En ik kreeg haar met geen mogelijkheid meer terug. Pas nadat het veulen geboren was kreeg ik ze weer op stal.
Heaven nam me vandaag flink in de maling... Drachtig zijn én model staan voor de beads die de baas maakt, vermoeiend! Wellicht ook nog een topic, maar even een verhaaltje bij maken.
Mooie buiken! Winoa groeit hard! Die foto's van Heaven haha, erg leuk!!!
Luckystory
Geplaatst: 17-02-12 22:41
Haha Muzefee, die laatste
Winoa staat er mooi bij. Dat zwangere buikje staat haar wel.
Een beetje twijfels hier. Staleigenaresse liet net weten dat ze de laatste loopstal had leeggehaald en opgestrooid en dat mijn Pête daarheen kon verhuizen tegen dat ze moet bevallen. Maar ik kan er eerlijk gezegd niet enthousiast van worden. Ze staat daar dan wat afgezonderd en dat lijkt mij niet leuk voor haar (In haar gewone box heeft ze contact met haar buurvrouw-vriendinnetje) + Dat er 2 honden wonen in de box tegenover die loopstal. En ik heb het idee dat ze neurotisch gaat worden van die honden omdat ze wel lawaai maken maar ze hen niet kan zien. En ik wordt namelijk zelf ook neurotisch van die honden. Ze janken als ze mij horen omdat ze weten dat ik hen vaak vrij laat lopen. En ik wil eigenlijk niet geconfronteerd worden met die honden, elke keer als ik mijn paard een aai wil geven ofzo... Ik speel wel regelmatig met ze maar ik heb niet altijd tijd en zin om die beesten te entertainen. Ik had al voorgesteld om anders haar vriendinnetje mee in die loopstal te zetten zodat ze toch elkaar gezelschap hebben. (Is een jong paardje van staleigenaresse) Maar dat vonden ze precies geen goed idee. Ze zei dat paardlief toch beter alleen kon zijn als ze moest bevallen? Cru misschien, maar dan laat ik mijn paard liever waar ze nu staat. Het zijn best ruime stallen en paard is niet zo immens groot. Zou dat zo'n probleem zijn? Ach, ben ni happy nu
Christadk
Geplaatst: 17-02-12 22:46
Lucky doen waar jij en je paard zich goed bij voelen! Mijn pony moet ook in haar normale box bevallen van 4 bij 4..
Wat een mooie buik al Inowa! en Heaven de luiwammes
Lucky doen waar jij jezelf goed bij voelt..
Nou wij vandaag nog wat verkocht en weer gekocht.. En Few spot merrie met 2e premie van het nmprs die het zilver gen draagt en haar veulen(nu dus jaarling) die Silver Bay is. Few spot is 1x per ongeluk los geweest met een goedgekeurd silver dapple hengstje dus zou kunnen dat ze daar dragend van is aangezien ze nogal dik is.